Новий гібридний Hyundai Palisade може працювати кондиціонером без використання газу
Новий гібридний Hyundai Palisade може працювати кондиціонером без використання газу

Новий гібридний Hyundai Palisade може працювати кондиціонером без використання газу

Hyundai випустила абсолютно нове покоління трьохрядного Palisade для Північної Америки.На вибір представлені стандартний V6 та гібридний чотирьохциліндровий двигун, який розвиває до 329 кінських сил.Модель XRT PRO додає підвищене підвіску, режими для бездоріжжя та здатність проходження всіма теренами. Palisade від Hyundai вже був популярним з першої ж зустрічі, але тепер він повернувся, і ставки стали ще вищими. В сегменті, переповненому конкурентами, які б’ються за кожну ділянку дороги, Hyundai сподівається, що його перероблений SUV знову вражатиме користувачів. Бренд тільки що зняв покривало з абсолютно нового Palisade, і це не просто оновлення; це абсолютно нова модель.Новий Palisade став довшим, більш вишуканим, наповненим більшим простором і технологіями, а також представив гібридну силову установку та варіант готовий до бездоріжжя. Загалом, він вказує на новий напрямок для одного із найважливіших автомобілів. Давайте вдивимося глибше в те, що безсумнівно буде важливою моделлю для Hyundai в найближчі роки.Найперше, давайте судити цю книгу за її обкладинкою – трохи. Hyundai обрав більш різкий, відзначно більш кубічний і помітно менш круглястий корпус на цей раз. Багатьма способами він поєднує стилістичні вказівки Ioniq 9 з EV9, а потім додає трохи більше, скажімо, німецької, мускулатури. Hyundai навіть описує передню частину своєї нової моделі XRT PRO як «м’язисту».Безумовно, дизайн вражає. Передня частина SUV має п’ять горизонтальних LED-фар, розташованих з парочкою з кожного боку, які уздовжують решітку. Схожі фари присутні також у задній частині. Активні відфальовувачі повітря та більш вертикальний A-стовбур допомагають Palisade досягти коефіцієнта опору 0,31, який бренд описує як один з найнижчих у сегменті. Це вражаюче, враховуючи, що цей SUV на 2,5 дюйма (63,5 мм) довший від носа до хвоста. Розмір колісної бази також збільшився на 2,7 дюйма (68,5 мм), що означає, що кабіна також стала просторішою.Цікаво, що закруглені деталі, які зникли з екстер’єру, очевидно, знайшли свій шлях в інтер’єр 2026 Palisade, який пропонує три ряди сидінь, але не дев’ятьмісну компоновку передньої лавки, яка притаманна корейській моделі. Торпеда, бічні панелі дверей та центральна консоль мають округлу, майже вібративну атмосферу середини XX століття. Як і в багатьох інших продуктах Hyundai, для інфотейменту та панелі приладів використовуються два дисплеї розміром 12,3 дюйма. Android Auto та Apple CarPlay доступні як стандарт і бездротові.Hyundai повідомляє, що покупці можуть додати «Сидіння для відпочинку» до передніх та задніх сидінь Palisade. Вони унікальні, оскільки пропонують підтримку верхньої ноги та можуть витягатися ще більше, ніж звичайні сидіння. Восьмомісне сидіння є стандартним, але доступні також капітанські сидіння для другого ряду. Доступні також сидіння третього ряду, які складаються автоматично та обігріваються. У всіх трьох рядах є підставки для келихів та USB-C роз’єми потужністю 100 ватт.Одним з найважливіших оновлень нового Palisade є додавання гібридної силової установки. Вона поєднує турбований 2,5-літровий чотирьохциліндровий двигун з двома електромоторами, що видає комбіновану потужність 329 к.с. (245 кВт) та 339 фунт-футів (459 Нм) крутного моменту. Потужність передається через шестиступінчасту автоматичну трансмісію. Hyundai ще не підтвердив, чи буде повний привід стандартним для гібридної версії, але це не буде сюрпризом.Стандартна не-гібридна опція – це 3,5-літровий атмосферний V6, який поєднується з восьмиступінчастим автоматом, що залишений від попереднього покоління. Він розвиває 287 кінських сил (214 кВт) і 260 фунт-футів (352 Нм) крутного моменту. Доступний як з двома, так і з чотирма приводами, V6 здатний тягти до 5,000 фунтів. У порівнянні, гібрид має максимальну потужність буксирування 4,000 фунтів.Гібрид дійсно вражає на шосе, де Hyundai планує досягти «30+ миль на галон». Якщо це буде досягнуто, Palisade Hybrid запропонує до 619 миль пробігу між заправками і має ще принаймні один сюрприз в запасі. Новий режим Stay дозволяє йому використовувати гібридну батарею, поки він стоїть на місці, так само, як це може зробити електромобіль. Фактично, він дозволить пасажирам продовжувати використання опалення, вентиляції та інфотейменту, не споживаючи бензин.Ті, хто вибирається на природу з усією сім’єю, можуть сподобатися новий XRT PRO. Назва обвісь нова, і вона спрямована спеціально на американських клієнтів. Palisade XRT PRO поставляється з одним додатковим дюймом заземлення, покращеними показниками кута заїзду (20,5°), виїзду (22,4°) та переїзду (18,3°) та цілою купою апаратно-програмних змін.XRT PRO включає в себе шини для всіх доріг, електронний задній обмежувальний диференціал, буксирний крюк та стандартний повний привід. У термінах технологій XRT PRO виділяється режимами Mud, Sand і Snow, системою моніторингу камери з обзором навколишнього середовища, реальними показами крену, кочення, компаса та висоти, а також системою управління спуском.Також він насичений зручними функціями, щоб день на трасі здавався прогулянкою в парку. Клієнти безсумнівно сподобаються кунгураф, атмосферному підсвіченню салону, 14-динамічній аудіосистемі від Bose та оббивціну зі штучної шкіри.Ціни ще не оголошені, але Hyundai очікує, що новий Palisade потрапить до дилерів в США на початку осені. Як терміни, так і кінцева вартість можуть бути під впливом триваючої митної драми, оскільки цей SUV виробляється в .

Джерело матеріала
loader
loader