Перша електрична седан від Kia з’явилася, щоб перемогти Model 3 у його власній грі
Перша електрична седан від Kia з’явилася, щоб перемогти Model 3 у його власній грі

Перша електрична седан від Kia з’явилася, щоб перемогти Model 3 у його власній грі

Kомпанія Kia представила американську версію седана EV4 у Нью-Йорку, яка майже не відрізняється від глобальної версії.

Електричний седан оснащений великою кількістю технологій та комплексною системою підтримки водія.

Виробництво в США розпочнеться в початковому 2026 році, оскільки Kia планує уникнути мит на імпорт шляхом виробництва EV4 на місці.

Хоча Kia вже представила компактну електричну модель у лютому минулого року в Іспанії як у хетчбеку, так і у седані, це було пов’язано з моделями, доступними на європейських ринках.

На Міжнародному автосалоні в Нью-Йорку корейська компанія показала свій автомобіль EV4 для Північної Америки, який буде продаватися тільки як седан на місцевому ринку, оскільки хетчбек не подорожує до Сполучених Штатів.

EV4 – перший глобальний електричний седан від Kia і розрахований на початок продажів у США в першому кварталі 2026 року.

У Європі EV4 планується випустити цього року, а очікувалося, що автомобіль буде доступний в США до кінця 2025 року.

Затримка може бути пов’язана з тим, що виробництво в США відбувається на заводі в Джорджії, щоб уникнути мит на імпорт і утримати ціну конкурентоспроможною в порівнянні з конкурентами.

Обіцянки – Та З Чесною Вагою.

Очевидно, що американська версія седана EV4 практично ідентична версії, яка буде вироблятися на заводах Kia в Кореї та Словаччині.

Таким чином, автомобіль має довжину 4,730 мм (186,2 дюйма) і колісну базу 2,820 мм (111 дюймів), що в теорії забезпечить достатньо місця для задніх пасажирів.

Крім того, багажник об’ємом 490 літрів (17,3 куб.

фута), хоча не є величезним, повинен пропонувати достатньо місця для вантажу у більшості випадків.

EV4 утримує дизайн мовою “Opposites United” від Kia, який вперше був показаний на EV6 та EV9.

Забудьте про фрази про “контрасти у природі та людстві”.

Важливою є гостра, низька передня частина з модернізованим переднім ендом “Tiger Face”, вертикальні фари та вже відоме освітлення Star Map.

Доступні також малі светодіодні фари з динамічними ласкавими світлодіодами.

Схилений дах веде до дещо складної задньої частини з довгим хвостом, яка намагається віддзеркалити сміливість передньої частини.

Вертикальні задні фари та двокомпонентний спойлер даху повинні відзеркалювати елементи дизайну передньої частини та надати EV4 більше спортивного характеру.

Крім того, автомобіль поставляється стандартними 17-дюймовими аеродинамічними дисками на рівнях комплектації Light та Wind і легкосплавними дисками розміром 19 дюймів на верхньому рівні комплектації GT-Line.

Високотехнологічний та Естетично Приємний Салон.

Головною особливістю салону є екран 30 дюймів, який включає два дисплеї по 12,3 дюйма для водійських приладів та інфотейнменту та 5-дюймовий для керування кліматичною системою.

Ця конфігурація є частиною того, що Kia називає підключеним автомобілем Navigation Cockpit (ccNC), яка включає оновлення через повітря (OTA), бездротове підключення Apple Car і Android Auto, операційного помічника на основі ШІ з покращеним розпізнаванням мови та можливість відображення доступних тем на всій приладовій панелі.

Щодо інших характеристик, салон має простий, але сучасний двоколірний дизайн, який виглядає приємно, не будучи настільки стриманим, як у інших моделей, наприклад, суперпопулярних хетчбеків.

Тим часом, оснащення включає двосонний автоматичний підтримання температури з задніми вентиляційними отворами та акустичним переднім склом як стандарт, водійське крісло з підігрівом / вентиляцією та пам’яттю позиції та обігрівом керма також доступні.

Новий електромобіль Kia поставляється з комплексною системою підтримки водія ADAS, основною функцією якої є стандартний Highway Driving Assist (HDA), який може використовувати інформацію про швидкість з системи навігації на контрольованих дорогах доступу, таких як штатні шосе, автодороги та федеральні магістралі.

В певних умовах систему можна налаштувати на автоматичне регулювання швидкості EV4, щоб відповідати встановленому обмеженню швидкості і тримати певну відстань від автомобіля попереду, що, мабуть, допоможе розслабитися під час довгих поїздок.

Оскільки це не автономна система, стандартна система виявлення рук гарантує, що водій має руки на кермі.

Завершуючи перелік технологій безпеки є список функцій, які включають попередження водія про увагу, допомогу у запобіганні зіткнень спереду, допомогу у триманні смуги, розумну допомогу в обмеженні швидкості та дистанційне управління паркуванням.

Три Версії, Дві Акумуляторні Блоки, Один Електромотор.

Основуючись на платформі 400 В (E-GMP) бренду, EV4 спочатку буде доступний з одним електродвигуном потужністю 201 к.

(204 к.

/ 150 к.

Вт), що приводить передні колеса, та двома варіантами акумуляторів.

На стартовому рівні комплектації Light є пакет ємністю 58,3 к.

Вт-год, який пропонує відносно обмежений запас ходу 235 миль, достатньо для міського використання, але не для подорожей.

Щасливо, для комплектацій Wind і GT-Line передбачено значно більший акумулятор 81,4 к.

Вт-год, який, у випадку першої, забезпечує набагато більший запас ходу 330 миль (для GT-Line не надано цифри, але ми припускаємо, що вона повинна бути меншою).

Підключений до швидкого зарядного пристрою постійного струму, акумулятор комплектації Light може заряджатися від 10 до 80 відсотків приблизно за 29 хвилин, в той час як для Wind і GT-Line, незважаючи на помітно більшу ємність, потрібно всього лише на 2 хвилини довше.

У будь-якому випадку EV4 поставляється стандартно з, що дозволяє водіям використовувати широку мережу Supercharger від Tesla і розташований на передньому пасажирському боці.

Залучення Водіїв та Високий Рівень Комфорту – Головні Першочерговість.

Kia намагається довести, що електромобілі, а в разі EV4 – електромобілі-седани, взагалі не повинні бути нудними, тому впевнилася, що, принаймні на папері, її нова глобальна модель має всі необхідні риси для поєднання “захоплюючої динаміки руху” з “високим рівнем комфорту руху”, як каже компанія.

Це, безумовно, значне вимогливе завдання, але в EV4 є передня підвіска типу Макферсона та задня мультипликова підвіска, а також посилене шасі в ключових областях.

Він повинен бути здатний здійснювати свої обіцянки, принаймні теоретично, але, зважаючи на, ми були б здивовані, якщо це не станеться.

Чому Kia вирішила запустити зовсім новий електричний седан?.

Останнім часом седани втратили популярність серед покупців не лише , але й у більшості великих ринків по всьому світу, тому виробники викинули багато з них з асортименту та зосередилися на SUV та кросоверах, які продаються як пироги.

У той самий час продажі електромобілів зростають в світі, навіть якщо не на тому рівні, який прогнозували майже всі автовиробники, а також багато урядів, які проголосували за заборону на електромобілі з ДВЗ у найближчому майбутнього.

То чому ж Kia вирішила витратити мільйони на розробку та виробництво зовсім нового електричного седана? По-перше, вона безумовно має ринок SUV / кросоверів у всіх основних сегментах, як з моделями з ДВЗ, так і з електрокарами.

І по-друге, тільки тому, щ.

The post Перша електрична седан від Kia з’явилася, щоб перемогти Model 3 у його власній грі first appeared on Топ.

Джерело матеріала
loader
loader