Subaru Trailseeker EV: Швидший за WRX STI, але невідомо, чи це універсал чи позашляховик
Subaru Trailseeker EV: Швидший за WRX STI, але невідомо, чи це універсал чи позашляховик

Subaru Trailseeker EV: Швидший за WRX STI, але невідомо, чи це універсал чи позашляховик

На автосалоні у Нью-Йорку світову прем’єру відзначив електричний кросовер Subaru Trailseeker. Цей SUV з потужністю 375 к.с. спільний з дизайном і платформою меншого Solterra.Два електродвигуни забезпечують повний привід і дозволяють подолати понад 260 миль на одному заряді.Модельний ряд Subaru досить скромний, тому на відміну від конкурентів, у них виходить менше новин, проте сьогодні було анонсовано три важливі події, зокрема, фейслифтинговий Solterra та його новий «старший брат» Trailseeker.Trailseeker, представлений на автосалоні, можна вважати Solterra для тих, хто шукає більше місця та потужності. Цей кросовер виглядає схоже на універсал, але відзначається тим же кутовим дизайном, що й Solterra. Згідно з обмеженою інформацією, Trailseeker вище на дюйм (25 мм) та довший на шість дюймів (150 мм), ніж менший Solterra.У новому Solterra максимальна потужність 338 к.с. (343 к.с. / 252 кВт), тоді як у Trailseeker розгорнуто два електродвигуни, які забезпечують приблизно 375 к.с. (380 к.с. / 280 кВт). За словами Subaru, цього достатньо, щоб розганятися від 0 до 60 миль на годину (97 км/год) за близько 4,4 секунди. Це на секунду швидше порівняно з попереднім WRX STI та поточним WRX TR, які досягають цієї швидкості за 5,6 секунди.Батарея на 74,7 кВт·год під підлогою (при цьому зберігаючи той самий дозвіл на проїзд 8,3 дюйма / 211 мм, що і у Solterra) забезпечує «понад» 260 миль (418 км) пробігу на одному заряді, який забезпечується за допомогою порту NACS.Заявлена можливість буксирування 3 500 фунтів (1 590 кг), а система режимів водіння X-Mode включає налаштування для снігу/грязі та глибокого снігу/болота, а також Grip Control і Downhill Assist Control для підтримки безпеки на дорозі.Салон Trailseeker, так само як його екстер’єр, взяв багато елементів від Solterra і має 14-дюймовий сенсорний дисплей, найбільший серед усіх Subaru. Два бездротові зарядні для смартфонів встановлені як стандарт.Як ви, можливо, помітили, Subaru залишила багато білих плям у своєму технічному описі, включаючи швидкості зарядки, кути під’їзду та від’їзду, а також ціни. Проте без сумніву ми дізнаємося більше про ці аспекти в найближчі тижні та місяці, можливо, до того часу, коли ми побачимо версію Trailseeker від Toyota.

Джерело матеріала
loader
loader