/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F03a9f1c82f5490b137c269e2810cb7de.jpg)
Дехто з українців може втратити знижку на газ: у чому причина
Чому споживачі не отримують знижку на газ
Клієнти "Нафтогазу" поскаржилися, що, попри своєчасні платежі, знижка не зараховується, передає 24 Каналз посиланням на сторінку ГК "Нафтогаз України" у Facebook.
У відповідь компанія зазначила, що для отримання бонусу потрібно правильно виконати всі вимоги, а помилки в оплаті чи затримка можуть вплинути на нарахування знижки.
Споживачі, які вчасно сплачують за газдо 15 числа, не завжди бачать обіцяний 1% знижки в наступному рахунку. У компанії "Нафтогаз України" пояснили, що це може бути пов’язано з невиконанням усіх необхідних умов.
Як отримати знижку
Щоб отримати бонус, споживач має повністю оплатити нарахування за попередній місяць до 15 числа через офіційні онлайн-інструменти Нафтогазу:
- сайт без реєстрації;
- особистий кабінет;
- чат-бот GASUA у Viber/Telegram.
Зауважте! Важливо враховувати, що оплата за розподіл газу (доставку) здійснюється окремо – за іншими реквізитами та рахунком, і вона не впливає на знижку.
Треба оновити дані
Також у "Нафтогазі" наголосили, що для коректної роботи сервісів та уникнення проблем із нарахуваннями важливо своєчасно оновлювати персональні дані.
Актуалізація необхідна з кількох причин:
- щоб уникнути плутанини з документами;
- для коректного нарахування вартості газу;
- для отримання точної інформації за особовим рахунком;
- для повноцінного доступу до онлайн-сервісів та передачі показників;
- для своєчасного інформування.
Зауважте! Клієнтам варто оновити дані у разі зміни прізвища, номера телефону, електронної пошти, паспортних даних або якщо було виявлено розбіжності в інформації на сайті чи в особистому кабінеті.

