Незалежно від тарифів: Hyundai націлений на побиття рекорду продажів в США цього року
Незалежно від тарифів: Hyundai націлений на побиття рекорду продажів в США цього року

Незалежно від тарифів: Hyundai націлений на побиття рекорду продажів в США цього року

Hyundai планує “продавати як чорт” в США цього року, щоб продовжити свій успіх.У 2024 році він продав 836 802 автомобілі, встановивши рекорд учетверте поспіль.Нові випущені SUV, такі як Ioniq 9 і Palisade, повинні допомогти досягти цієї мети.З часів піку пандемії COVID-19 та наступного глобального дефіциту напівпровідників найбільші автовиробники світу неодноразово були змушені поспішати і змінювати плани, як вони роблять зараз. Хоча багатьом може здатися, що прогнозування поганих продажів на 2025 рік легко зрозуміти, один зарубіжний бренд прагне продовжити свій ряд рекордних років в США, незважаючи на мита.Він встановив рекорди продажів в США протягом останніх чотирьох років і вважає, що може продовжити цей тренд у 2025 році, знову підвищуючи свої показники. Хоча це може звучати як амбітна мета, компанія впевнена, що цього року вона планує “продавати як чорт” і залишається відданою підтримці дилерів та клієнтів.У 2024 році Hyundai продав 836 802 автомобілі в США, що складає 4,4% зростання порівняно з попереднім роком.“Цього року це не буде нічим відрізнятися”, – сказав головний виконавчий директор Motor North America Ренді Паркер. “Незалежно від мит або без мит, ми вирішимо це, підтримаємо наших дилерів та клієнтів і зробимо це вже п’ятий рік поспіль”.Hyundai, який інвестував $21 мільярд у свою діяльність в США, недавно представив друге покоління Palisade на Автосалоні в Нью-Йорку. Запуск цієї нової моделі відбувається тоді, коли трьохрядний SUV стає більш популярним, ніж будь-коли: продажі зросли на 23%, до 110 055 одиниць минулого року.Південнокорейський бренд почав виробляти обидва моделі в своєму новому заводі в Саванні, Джорджія. Він також планує пропонувати гібридні двигуни для більшої частини своєї лінійки, а деякі з них будуть виготовлені на новому заводі. Це відбувається навіть попри те, що спочатку цей об’єкт був передбачений тільки для електромобілів, оскільки південнокорейські бренди розуміють ростучий попит на гібридні моделі в США та хочуть уникнути руйнівних мит на імпорт, виробляючи, принаймні деякі з них, на місці.

Джерело матеріала
loader
loader