/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F58dc8987db0801c1044af2ebcf61871c.jpg)
Mazda перед створенням нового RX-7 зіткнеться з однією останньою перешкодою
Останнє інтерв’ю з керівниками Mazda свідчить про те, що спортивний автомобіль Iconic SP є пріоритетом для бренду.Були вирішені проблеми з економічністю палива і зараз просто потрібно підготувати комплексний бізнес-план для автомобіля.Це не перший раз, коли Mazda явно намекала на те, що концепція буде реалізована в серійному виробництві.Коли вперше було представлено Iconic SP, багато хто зацікавився. Цей автомобіль виглядав як справжній нащадок FD RX-7, мав довжину 164.6 дюйма (4,180 мм), ширину 72.8 дюйма (1,850 мм) і висоту 45.3 дюйма (1,150 мм), при вазі 3,196 фунтів (1,450 кг). Проте ще більшим сюрпризом було те, що бренд дійсно цікавився реалізацією цього проекту. І зараз головний виконавчий директор Масаши Накаяма каже, що їм потрібно лише одне: міцний бізнес-план.Більше: Іконічний SP завдав дуже суттєвого удару. З цього часу Mazda не може зупинитися в розмовах про нього. Спочатку планувалося використовувати двороторну систему EV для його напрацювання. Але наприкінці минулого року головний дизайнер Mazda заявив, що автомобіль увійде в серійне виробництво. Через місяць після цього Накаяма сказав, що все готово.Перешкода з викидами майже подолана. Зараз, за словами представників Mazda, компанія подолала майже всі основні перешкоди на шляху до готовності Iconic SP для виробництва. Розмовляючи з журналом, Масаши Накаяма, генеральний менеджер відділу дизайну Mazda, заявив, що вони зробили великий прогрес у напрямку відповідності всім технічним та регуляторним вимогам, необхідним для реалізації проекту.“Мені дуже важливо те, що я говорю тут”, – сказав Накаяма, – “але ми переконались, що це буде можливо для виробництва”. Це також означає відповідність нормам викидів, таким як стандарти LEV IV в США та Євро 7 для Європи. “Ми знаємо, що роторний двигун не дуже добре відповідає нормам викидів, і це була причина припинення його в 2012 році”, – сказав він. “Це дуже висока перешкода, яку їм потрібно подолати, але за останній рік прогрес був дуже обнадійливим”.Технічний директор Mazda Рюічі Умешіта підтверджує це, підкреслюючи зобов’язання компанії з реалізації Iconic SP. Щодо розробки роторного двигуна він сказав журналу: “Ми зараз розробляємо технологію для відповідності американському законодавству, і тепер маємо дуже хороший прогноз, так що ми майже готові. Наступним викликом буде… тепер ви можете підтримати нас у створенні чіткого бізнес-плану. Але технічно ми майже готові – якщо побудуємо гарний бізнес-план, ми готові рухатися вперед”.Ось і все, друзі. Ще один крок до бачення Iconic SP у серійному виробництві. Нам потрібно лише переконати Mazda в тому, що є достатньо покупців, які виправдають інвестиції. За словами Умешіти, здається, що компанія серйозно все обдумала.Ситуація з роторним двигуномКоли вперше було показано концепцію Iconic SP, для підзарядження батареї використовувався роторний двигун як система для збільшення запасу ходу. Ця конфігурація забезпечувала комбіновану потужність 365 к.с. (272 кВт/370 к.с.), чим перевершувала RX-7 і RX-8. Проте Mazda натякала, що модель у серійному виробництві може йти іншим шляхом, можливо, перейшовши до більш традиційної гібридної системи, чому свідчить обговорення про трансмісію.Говорячи про коробку передач, яка може потрапити в Iconic SP (або якщо серійну версію називатимуть інакше), Умешіта сказав: “Якщо, скажімо, – і ми ще нічого не вирішили – якщо ми перейдемо до супер-спортивного класу, то [коробка передач] повинна бути швидшою, ймовірно, не механічною, а можна буде використовувати більш сучасну технологію трансмісії”.Тому очікуйте щось з лопатками для перемикання передач або подвійної зчеплення в гібриді, чи прямого приводу за умови використання електродвигуна для приводу коліс.Світлодіоди: Чи вас це хвилює?До питання про напів-виносні фари Iconic SP запитали Накаяму, чи може Mazda реалізувати їх. “Ми можемо зробити це з технологічної точки зору”, – сказав Накаяма. “Наприклад, в поточному MX-5 є виносний капот, капот зникає [у випадку аварії]… але питання у відповідності до нормативів. Звісно, якщо ви підтримаєте нас, ми з радістю це зробимо”. Зрештою, він просить громадську підтримку, щоб довести цю ідею до кінця.Чесно кажучи, я впевнений, що більшість з нас цього не зауважить, якщо тільки вони розпочнуть виробництво.

