/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F9c69cdc6ee84be8cc11fd0a2c9f1dd2f.jpg)
Вугільна криза обвалить і транспортну промисловість росіян, – Служба зовнішньої розвідки
Особливо сильно її відчули залізничні перевезення, які страждають від нестачі вантажів. Про це інформує 24 Канал з посиланням на Службу зовнішньої розвідки України.
Проблеми тільки загострюватимуться
Уже відомо, що в першому кварталі 2025 року значно знизилися обсяги транспортування експортного вугілля. Мовиться про постачання залізницею до портів Азовського, Чорного та Балтійського морів.
Основною причиною такого падіння є неспроможність вугільних компаній забезпечити заявлені обсяги постачання,
– повідомили у Службі зовнішньої розвідки.
Частка, ненаданого для перевезення вугілля, сягнула 30% від попередньо замовленого. З огляду на це залізничний монополіст змушений утримувати зайві вагони, які простоюють без роботи.
У внутрішньому ланцюгу постачань вже є серйозний дисбаланс. Станом на квітень 2025 року надлишок вагонного парку досяг 295 тисяч одиниць. Це створює додаткове навантаження на інфраструктуру та збільшує витрати на обслуговування.
У Службі зовнішньої розвідки прогнозують, що санкції та проблеми з експортом, особливо на традиційно високорентабельні ринки, й надалі ускладнюватимуть функціонування галузі. Відтак можна очікувати поглиблення кризи, яка обвалить не лише вугільну промисловість росіян, а й загалом транспортну.
Зауважимо, від російського вугілля дедалі частіше відмовляється Китай. Натомість країна віддає перевагу Монголії, адже там ціна помірна, а кордон – значно ближче. На відмову від російського вугілля також впливають санкції США.

