/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fea66d4d6a8637817268eb4bac0458db6.jpg)
В Україні за І квартал наклали ₴2,6 мільйона штрафів за порушення у сфері реклами
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
«Чесна реклама - це спільна справа держави, бізнесу й суспільства. За перший квартал 2025 року спеціалісти Держпродспоживслужби перевірила понад п'ять тисяч рекламоносіїв по всій країні. Накладено штрафних санкцій на ₴2,6 мільйона», - розповів заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Зазначається, що у результаті контролю виявлені 1096 порушень рекламного законодавства, з яких: 698 - у сфері зовнішньої реклами, 265 - внутрішньої реклами, 104 - на онлайн-платформах, 16 - в онлайн-медіа, по п'ять - у друкованих медіа та у сфері електронних комунікацій, а також 3 - на транспорті.
Так, за результатами розгляду справ Держпродспоживслужба та її територіальні органи наклали штрафних санкцій на ₴2,6 мільйона, винесли 46 рішень про визнання реклами недобросовісною або прихованою та ухвалили 62 рішення про зупинення її розповсюдження.
Щодо найпоширеніших порушень, то найбільше було зафіксовано використання недержавної мови в рекламі - 200 справ та у рекламі лікарських засобів, медичної техніки, методів лікування - 96 справ.
У відомстві зауважили, що наразі порушники добровільно сплатили ₴1,7 мільйона штрафів. У примусовому порядку стягнуто ще ₴143,6 тисячі, а на суму ₴93,4 тисячі накладених штрафів подані позови до суду.
Упродовж звітного періоду розглянуто 191 звернення щодо реклами, 126 звернень від споживачів та ще 65 - від органів влади.
Як повідомлялось, в Україні у 2024 році було досліджено понад 19,3 тисячі рекламоносіїв, за результатами контролю яких виявлені 2622 порушення.
Фото ілюстративне

