/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Fc09dea8e7bfdea8fb0c77a11293d5277.jpg)
Ринок фрахту залишається депресивним для судновласників у Чорному морі
Ринок фрахту залишається депресивним для судновласників у Чорному морі
Ринок фрахту поточного тижня не зазнав суттєвих змін і загалом залишається депресивним для всіх судновласників, які працюють у Чорному морі.
Як повідомляє аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко, власники суден хендісайз й надалі стикаються з дефіцитом твердих заявок на перевезення зерна з України, однак їм вдається утримувати ставки на стабільному рівні. Аналогічно власники костерів переважно зберігають ставки стабільними із лише незначними коливаннями на окремих маршрутах.
За даними фрахтового відділу Atria Brokers, ставки на перевезення кукурудзи панамаксами із глибоководних портів України до Південного Китаю залишаються на рівні 34–35 $/т.
У сегменті хендісайзів фрахт на відправлення 30 тис. т кукурудзи до східного узбережжя Італії тримається на рівні 16–17 $/т.
У сегменті коастерів фрахт на перевезення 6 тис. т кукурудзи з дунайських портів України до східного узбережжя Італії знизився на 1 $/т — до 28–30 $/т.
Фрахт для барж обсягом 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла або Рені до Констанци залишається в межах 8–9 €/т.
