Окупанти розбудовують логістичну мережу для вивезення агропродукції з Херсонщини
Окупанти розбудовують логістичну мережу для вивезення агропродукції з Херсонщини

Окупанти розбудовують логістичну мережу для вивезення агропродукції з Херсонщини

Окупанти розбудовують логістичну мережу для вивезення агропродукції з Херсонщини

Окупанти мають намір розбудовувати транспортну інфраструктуру Херсонщини.

Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на інформацію керівника Центру вивчення окупації Петра Андрющенка.

За його словами, рф під виглядом «інфраструктурного розвитку» націлена на активну розбудову мережі логістичних коридорів, які слугують військовим цілям і системному викраданню українських ресурсів.

«Інтеграція залізниці, портів і річкового транспорту формує єдиний логістичний хребет, що має зміцнити контроль над окупованою територією, пришвидшити вивезення вкраденого й ускладнює деокупацію через модернізовану інфраструктуру ворога», — зауважив Петро Андрющенко.

Він уточнив, що передбачено будівництво залізничних ліній до Скадовська і реконструкція наявних до Генічеська — обидва міста мають морські порти. У цих містах планується розміщення транспортно-логістичних центрів та індустріальних парків, що дасть змогу здійснювати перевалку вантажів між водним, залізничним і автомобільним транспортом. Також передбачено реконструювати самі порти.

Окремий логістичний центр заплановано створити у селі Великі Копані — на наявній залізничній лінії у напрямку тимчасово окупованого Криму. Це має оптимізувати вивезення сільськогосподарської продукції та зменшити навантаження на дорожню мережу. Крім того, проєктом передбачено створення річкового порту та логістичного центру в Каховці, а також будівництво до них залізничних ліній для організації перевезень вантажів Дніпром.

«Тобто росіяни реалізують модель мультимодальних транспортних вузлів для підвищення оперативності. А саме: намагаються здійснити повну інтеграцію морського, залізничного та автомобільного транспорту, що дозволить окупантам оперативно перенаправляти потоки вантажів залежно від обстановки на фронті», — наголосив очільник Центру вивчення окупації.

Окрім того, перевалка викраденої агропродукції через порти Скадовська й Генічеська дає змогу вивозити її морем, минаючи контрольовані Україною та потенційною коаліцією «зацікавлених» маршрути.

Петро Андрющенко акцентував на тому, що порт Каховка може стати базовим плацдармом для контролю над Дніпром. Заплановане будівництво річкового порту в Каховці дає можливість у майбутньому (навіть за умови миру, де Україна тимчасово не контролює частину Херсонської області) створити річкову артерію для транспортування вантажів (зокрема і викраденої агропродукції) в обхід сухопутних маршрутів і головне — безкарно посилити військову присутність і забезпечити підвищений контроль над лівобережжям Дніпра.

Джерело матеріала
loader
loader