/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F32f4f289b4a5a71d9d6525d766e173f1.jpg)
Новий електричний седан Nissan N7 — це автомобіль, який робить EQS зовсім не таким цікавим, виявляється
Новий електричний стенд Nissan з’явився на стенді бренду, але це було не єдине електричне авто Nissan на виставці. Там був також Nissan N7, який допоміг нам заповнити великі прогалини, залишені під час появи перших кількох фотографій кілька місяців тому.У відміну від квадратного та важкого зовнішнього вигляду Frontier, чия квадратна щелепа моделюється за 1980-тими роками пікапа D21 від Nissan, N7, розроблений у співпраці бренду з китайським спільним підприємством Dongfeng, спрямований на максимальну аеродинамічну ефективність для максимізації запасу ходу.Коефіцієнт Cd 0.208 робить його одним з найбільш аеродинамічних автомобілів сьогодення, поступаючись лише Mercedes EQS (0.202). Незважаючи на це, так як і з …, цей пошук ковзкої форми, схоже, призвів до надзвичайно безвідмовного дизайну.І, нарешті, приходимо до характеристик силової установки, які, чесно кажучи, за стандартами ЕВ не є дуже цікавими. Тут немає технології зарядки 800 вольт, лише старомодна електротехніка на 400 В для батарей 58 та 73 кВт·год, а варіанти потужності коливаються від 215 к.с. (218 к.с. / 160 кВт) до 268 к.с. (272 к.с. / 200 кВт).Nissan стверджує, що більший акумулятор може забезпечити вам 395 миль (635 км) ходу, але це за протоколом – дані EPA завжди значно менше. Не зважаючи на це, N7, який виготовляється в Китаї для Китаю, не отримає запуску в США найближчим часом.
