OpenAI: пошук ChatGPT впевнено розвивається в Європі
OpenAI: пошук ChatGPT впевнено розвивається в Європі

OpenAI: пошук ChatGPT впевнено розвивається в Європі

Звіт, поданий одним із корпоративних підрозділів OpenAI в ЄС, OpenAI Ireland Limited, показує, що пошук ChatGPT мав приблизно 41,3 мільйона середньомісячних активних «одержувачів» за шестимісячний період, що закінчився 31 березня. Це більше порівняно з приблизно 11,2 мільйонами середньомісячних активних одержувачів за шестимісячний період, який закінчився 31 жовтня 2024 року.

OpenAI регулярно публікує інформацію про пошук ChatGPT відповідно до Закону ЄС про цифрові послуги (DSA), який регулює багато аспектів онлайн-послуг у європейських країнах. DSA визначає щомісячних активних одержувачів як «[людей], які фактично взаємодіють із службою принаймні один раз за певний період часу», «піддаючись впливу інформації, поширеної в онлайн-інтерфейсі онлайн-платформи, наприклад, переглядаючи або прослуховуючи її, або надаючи інформацію».

Один із компонентів DSA наказує «дуже великим» онлайн-платформам або пошуковим системам — тим, які мають понад 45 мільйонів одержувачів щомісяця — дозволяти користувачам відмовлятися від систем рекомендацій і профілювання, ділитися певними даними з дослідниками та органами влади та проводити зовнішній аудит. Пошук ChatGPT незабаром може підлягати цим вимогам, припускаючи, що поточна тенденція зростання збережеться.

Онлайн-платформи, які не дотримуються правил DSA, можуть отримати штрафи в розмірі до 6% від їхнього світового обороту. Платформа, яка постійно відмовляється виконувати вимоги, може призвести до тимчасового призупинення в ЄС.

З моменту дебюту минулого року пошук ChatGPT досяг успіху проти провідних операторів, таких як Google . Відповідно до опитування, опублікованого у вересні , 8% людей сказали, що вони вибрали б ChatGPT замість Google як основну пошукову систему. Але Google залишається домінуючим інструментом онлайн-пошуку. За однією оцінкою , він обробляє в 373 рази більше пошукових запитів, ніж ChatGPT.

Дослідники виявили, що пошук ChatGPT та інші пошукові системи на основі ШІ менш надійні, ніж звичайний пошук, залежно від запиту. Згідно з одним дослідженням , ChatGPT неправильно ідентифікував 67% шуканих статей. Інше дослідження виявило проблеми з точністю, пов’язані з обробкою ChatGPT новинного контенту, включно з вмістом видавців, з якими OpenAI має ліцензійні угоди.

Джерело матеріала
loader
loader