/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F5b3b3990a82b77871560c3018e02a33d.jpg)
Конкурс дизайну Mustang від Ford в Китаї виходить за рамки звичайних стандартів
Нещодавно Ford провів конкурс дизайну в Китаї, який поставив студентам виклик переосмислити Mustang.Концепція Mustang Mach-S виглядає дуже стильно і уявляє собі поні-кар у вигляді універсалу.Концепція Mustang Super Utility – це електромобіль, який поєднує стиль купе з можливостями пікапа.Рік варитупу для Stellantis завершується, але Ford нещодавно провів схожий конкурс для Mustang в Китаї. Відоме як “Mustang: Великий тур переосмислення”, подія об’єднала Ford Design China з місцевими студентами дизайну, щоб нарисувати майбутнє легендарного поні-кара.Програма розпочалася наприкінці минулого року і залучила 25 студентів з 22 різних коледжів і університетів Китаю та закордоном. У лютому восьмеро студентів було відібрано для поїздки в дизайн-центр Ford у Шанхаї, де вони розпочали іммерсивну тижневу програму дизайну, на якій працювали один на один з професіональними дизайнерами. У рамках цього процесу вони перетворювали свої ескізи в тривимірні цифрові моделі.В кінці кілька дизайнів “виділилися” і були обрані для перетворення в фізичні автомобілі. Однозначною зіркою є концепція Mustang Mach-S від Liu Sizhuo. Студент університету Цінхуа створив стильний універсал, який миттєво впізнається як Mustang, але є набагато практичнішим.Німець Xie Yian пішов радикальною іншою дорогою, оскільки його концепція Mustang Super Utility прагне поєднати стиль купе з практичністю пікапа. Модель також уявлена як повністю електрична.Концепція Mustang Hyper Tandem від Lai Yushun бере натхнення з автогонок і має кабіну типу тандем, схожу на винищувальні літаки. Це робить водіїв центром події, тоді як решта автомобіля має “перебільшенний та візуально вражаючий аеродинамічний дизайн”.Усі три концепційні моделі будуть представлені на , де Макс Вольф з Ford висловив свою гордість, сказавши: “Ми вдячні, що привернули стільки видатних молодих талантів дизайну до цієї дуже рідкої навчальної можливості”.

