/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F454%2Ff30e09d7d4c49bf8d9bec6f77ce5f3f0.jpg)
Кожен 7-й вагон метро у Києві протермінований — оголошено тендер на ₴2,5 млн щодо перевірки понад сотні кузовів
Щоб продовжити їхній строк служби, КП “Київський метрополітен” оголосило тендер на перевірку кузовів, пише “Інформатор”.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F454%2F26f47590637bc6de8fac32c3d997c77a.jpg)
Згідно з ним, компанія має отримати послуги відповідно до “Методики технічного діагностування вагонів, які відслужили свій термін, для продовження їх експлуатації”.
Йдеться про вагони моделей 81-717/714 (84 вагони) та Е (26 вагонів), випущені ще в 1960-х–1970-х роках. Частину з них модернізували, однак навіть оновлені вагони тепер потребують поглибленої перевірки — шукатимуть тріщини, ознаки корозії та інші дефекти.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F454%2Fe636f40cd94f813fd2edce787ef69f7a.jpg)
Послуги оцінено в 2 млн грн. Пропозиції на тендер приймали до 21 квітня. Найнижчу ціну запропонувала компанія “Управляюча компанія Трансвагонсервіс”, яка, ймовірно, й отримає замовлення. Роботи мають завершити до 31 грудня 2025 року.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F454%2F2691f28c9d9411da5b9b3dbcf1dd3e3a.jpg)
Вагони моделей 81-717 (головний) та 81-714 (проміжний), або так звані “номерні”, розроблені в СРСР у 1970-х роках. Першочергово їх створювали для тестування нового обладнання для майбутніх вагонів типу “И”. Проте через затримки у виробництві, технічні недоліки під час випробувань і дефіцит рухомого складу в радянських метрополітенах було вирішено запустити ці вагони в серійне виробництво.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F454%2Fe328538ef58baa2a43708930f80c3d98.jpg)
Вагони типу Е почали випускати ще раніше — з 1963 по 1969 рік. Наразі ці вагони експлуатують в Харкові та Тбілісі.

