/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F2d14ec143ab64e755e8e946e28448465.jpg)
Новий електричний Range Rover має більше потужності, ніж автомобіль з Twin-Turbo V8
Land Rover опублікував нові фотографії та деталі про електричний Range Rover.
Цей позашляховик оснащений батареєю об’ємом 117 кВт⋅год, яку розроблено та побудовано власноруч.
Потужність надходить від системи повного приводу з подвійним електродвигуном, що виробляє 542 к.с.
Електричний Range Rover наближається до виробництва, оскільки компанія оголосила, що прототипи успішно завершили свій другий сезон холодних випробувань в Північній Європі. Вони подолали відстань у 45 000 миль (72 420 км), підтверджуючи працездатність різних систем та випробовуючи їх на межі можливостей.
Багато уваги було приділено термодинамічній системі SUV, відомій як ThermAssist. Вона зменшує споживання енергії для обігріву до 40% та спрямована на відновлення тепла для обігріву системи приводу або кабіни при температурі навіть у 14°F (−10°C). Це допомагає максимізувати запас ходу, а також ефективність.
Крім тестування ThermAssist, компанія працювала над своєю повітряною підвіскою та режимом їзди на одному педалі. Останній є загальним функціоналом на _ і дозволяє водіям використовувати лише прискорюючий педаль, коли регенеративна система гальмування включається відразу після зняття ноги з “газу”. Однак Land Rover зауважив, що їх застосування працює з системою вибору режиму реакції на дорожній покриття, так що це готово для бездоріжжя.
Виробник автомобілів підтвердив, що у моделі вперше використовується їхня перша батарея, розроблена власноруч. Одиниця об’ємом 117 кВт⋅год складається з 344 призматичних елементів в подвійному стекуванні. Компанія додала, що вона була “оптимізована з урахуванням енергетичної щільності, запасу ходу та часу заряджання” для забезпечення “легкої продуктивності та звичайної вишуканості, які очікуються від _ “.
Включаючи батарею, у Range Rover EV є система повного приводу з технологією інтелектуальної динаміки приводу. Вона може розподіляти задній крутний момент від 100% до 0% для запобігання втрати тяги. Крім того, модель може реагувати на заноси та зміни тяги протягом 50 мілісекунд, що на 100 разів швидше, ніж у автомобіля з ДВЗ.
Директор з інженерії автомобілів JLR Метт Беккер сказав: “Збільшуючи її крутизну і поліпшуючи відповіді, нам вдалося зберегти традиційний досвід водіння Range Rover, який відчувається знайомо”. Він додав, що це стало можливим шляхом “злиття всіх необхідних елементів Range Rover з новими та передовими технологіями”.
Хоча компанія не розкрила багато деталей, ранкове видання повідомляє, що у моделі є система повного приводу з подвійним електродвигуном із комбінованою потужністю 542 к.с. (404 кВт / 550 к.с.) та 627 фунт-фут (849 Нм) крутного моменту. Якщо це підтвердиться, Range Rover Electric буде потужнішим, ніж варіант P530, у якого подвійний турбованний V8 об’ємом 4,4 літра, що розвиває 523 к.с. (390 кВт / 530 к.с.) та 553 фунт-фут (749 Нм) крутного моменту.
