Новий етап для групи RENAULT в Індії – відкриття дизайн-центру RENAULT у Ченнаї
Новий етап для групи RENAULT в Індії – відкриття дизайн-центру RENAULT у Ченнаї

Новий етап для групи RENAULT в Індії – відкриття дизайн-центру RENAULT у Ченнаї

  • У межах міжнародної стратегії бренду Renault — International Game Plan 2027, Група робить новий крок в Індії з відкриттям нового Дизайн-центру Renault у Ченнаї. Ця подія відбулася після оголошення про 100% поглинання промислового майданчика, і відображає прагнення Групи зміцнити свою присутність на цьому ключовому ринку.
  • Відкриття цього центру дизайну є значущим кроком для Renault в Індії та повністю відповідає новій бренд-стратегії renault. rethink, що уособлює сміливе та оновлене бачення індійського ринку.
  • Новий Дизайн-центр Renault у Ченнаї оснащений найсучаснішими засобами для розробки моделей для індійського ринку, а також робить внесок у глобальні проєкти Групи Renault.
  • Стратегічно розташований у межах RNTBCI (Renault Nissan Technology & Business Centre India)*. Центр дизайну має перевагу завдяки близькості до інженерних команд і наявності технологічних засобів, призначених для розробки.
  • Група Renault має п’ять центрів дизайну по всьому світу — у Парижі, Курітібі, Бухаресті, Сеулі та Ченнаї, які формують автомобілі майбутнього, близько до ринку.
  • На честь відкриття Renault презентувала символічну хайтек-скульптуру renault. rethink, яка символізує майбутнє бренду в Індії. Цей витвір мистецтва втілює нову мову дизайну Renault, що поєднує сучасність, технології та сміливу естетику, і виступає концептуальною та архітектурною заявою нового ривка Renault на ринку.

Новий етап для групи RENAULT в Індії – відкриття дизайн-центру RENAULT у Ченнаї - Фото 1

22 квітня, Ченнай, Індія – Група Renault заявляє, що 2025 рік є поворотним моментом для Renault в Індії, створюючи трамплін для наступного стрибка компанії і реалізації її амбіцій на індійському ринку. Ця трансформація вже розпочалася зі сміливого придбання решти 51% частки в заводі в Ченнаї у Nissan. Додатково підтверджуючи своє прагнення, Renault відкриває в Індії найбільший за межами Франції дизайн-центр. Ці дві стратегічні ініціативи підтверджують посилення амбіцій Renault Group в Індії та її рішучість прискорити трансформацію.

Дизайн Центр Renault у Ченнаї, в серці “renault. rethink”, нової бренд-стратегії в Індії.

Відкриття цього центру дизайну є ключовим елементом нової бренд-стратегії renault. rethink в Індії. Венкатрам Маміллапалле (Venkatram Mamillapalle), Головний виконавчий директор та керуючий директор Renault India Operations, зазначив: «Запуск стратегії ‘renault. rethink.’ знаменує нову главу для Renault в Індії. Ми прагнемо переосмислити наш бренд, позиціонування продуктів і клієнтський досвід відповідно до потреб нашої аудиторії. Новий центр дизайну в Ченнаї відіграватиме ключову роль у реалізації міжнародної стратегії Renault, сприяючи як локальним, так і глобальним продуктам».

*RNTBCI розшифровується як Renault Nissan Technology & Business Centre India.Це спільний технологічний і бізнес-центр альянсу RenaultNissan, який розташований у Ченнаї, Індія.

Новий етап для групи RENAULT в Індії – відкриття дизайн-центру RENAULT у Ченнаї - Фото 2

Центр розташований на південному сході Індії, у динамічному промисловому середовищі, Ченнаї — у межах інженерного центру RNTBCI* та поруч із заводом RNAIPL**. Він обладнаний найсучаснішою інфраструктурою та зонами співпраці для стимулювання творчості й інновацій. Renault присутній в Індії з 2005 року — спочатку з дизайнерським офісом у Пуне, потім у Мумбаї, а з 2013 року — в Ченнаї. Цей новий центр замінює попередню студію. Він є хабом для інновацій і розробок, орієнтованих на індійський ринок. Це найбільший дизайн-центр Renault за межами Франції.

Інноваційний об’єкт, розроблений для ринку та творчості: індійський ринок — третій за величиною у світі, унікальний і локалізований. Власна дизайнерська студія необхідна для розуміння його особливостей. Центр у Ченнаї зосередиться на створенні моделей і концептів для Індії, водночас сприяючи глобальним проєктам Групи Renault. Центр розташований у серці хабу досконалості RNTBCI*, забезпечуючи тісну співпрацю між підрозділами та інтеграцію дизайну в інженерні та інноваційні процеси.

Найсучасніший об’єкт, створений для інновацій та дизайну, орієнтованого на ринок

«Як третій за величиною автомобільний ринок у світі, Індія є надзвичайно унікальною та орієнтованою на місцеві особливості. Наявність власної дизайн-студії необхідна для того, щоб розуміти його нюанси, прислухатися до його потреб, і спиратися на його сильні сторони. Дизайн-центр Renault в Ченнаї зосередиться на розробці моделей і концептів, пристосованих до індійського ринку, одночасно роблячи свій внесок у глобальні проекти Групи Renault. Використовуючи місцеві таланти та ідеї, цей центр відіграватиме ключову роль у формуванні майбутніх рішень для мобільності Renault. Його стратегічне розташування – в самому центрі центру передового досвіду RNTBCI* – також сприяє тіснішій співпраці між різними функціями та швидшій інтеграції дизайну в наші інженерні та інноваційні процеси», – заявив Лоренс ван ден Акер, директор з дизайну Групи Renault.

Новий етап для групи RENAULT в Індії – відкриття дизайн-центру RENAULT у Ченнаї - Фото 3

Після масштабної модернізації центр займає 1 500 м² і оснащений новітніми технологіями, що створюють ультрасучасне середовище, пристосоване для інновацій та творчості. Дизайн-центр Renault в Індії – один з найбільш технологічно розвинених дизайнерських просторів Renault пропонує:

  • Імерсивний виставковий простір – високотехнологічне середовище, призначене для оцінки 3D-моделей та досвіду віртуальної реальності, що дозволяє командам візуалізувати та вдосконалювати свої концепції в режимі реального часу.
  • Студія візуалізації наступного покоління – завдяки передовому програмному забезпеченню та цифровим інструментам ця студія дозволяє розробляти дизайн у реальному часі та проводити захоплюючі імерсивні презентації у високій роздільній здатності.
  • Зона творчої співпраці – динамічний, відкритий простір, створений для заохочення мозкового штурму, співтворчості та гнучкої командної роботи, що сприяє швидкому обміну ідеями.
  • Високопродуктивна LED-стіна – масивний світлодіодний дисплей 8,5 м х 2,4 м (формат 2 х 16/9), який забезпечує вражаюче, кришталево чисте зображення для презентацій, як для локальних, так і для глобальних проектів.
  • Інтеграція з віртуальною реальністю – три установки віртуальної реальності з високою роздільною здатністю забезпечують гіперреалістичні віртуальні огляди, дозволяючи дизайнерам взаємодіяти зі своїми творіннями в середовищі повного занурення, перш ніж переходити до фізичних прототипів.
  • Гармонійне поєднання європейського та індійського дизайну – філософія студії, визначена як Tactile Confluence, поєднує витончену сучасну європейську архітектуру з виразними індійськими культурними впливами, створюючи надихаючий та змістовний робочий простір.

**​RNAIPL (Renault Nissan Automotive India Private Limited) — це спільне підприємство Renault Group та Nissan Motor Company, створене для виробництва автомобілів в Індії.​

Новий етап для групи RENAULT в Індії – відкриття дизайн-центру RENAULT у Ченнаї - Фото 4

  • Підхід до дизайну “people first” (орієнтований на людину) – інноваційне планування включає зони WE/ME, гнучкі зони, які дозволяють дизайнерам відійти від своїх столів, перезавантажити своє мислення та співпрацювати в більш творчій, стимулюючій обстановці.

renault. rethink, сміливий символ майбутнього Renault в Індії

В центрі відкриття Дизайн-центру Renault в Індії стоїть renault. rethink – вражаюча високотехнологічна концептуальна скульптура, що уособлює трансформацію Renault та її прихильність до Індії.

renault. rethink– це більше, ніж скульптура, це сміливе вираження бачення Renault для Індії. Вона символізує нашу відданість інноваціям та створенню автомобілів в Індії, для Індії. Ця робота, що поєднує в собі ремісничість і вплив високих технологій, передає енергію нації в русі та нові амбіції Renault в Індії», – заявив Лоренс ван ден Акер, директор з дизайну Групи Renault.

Назва renault.rethink відображає як автомобільну еволюцію Індії, так і роль Renault в управлінні цими змінами. Розроблена в Індії індійськими дизайнерами, вона поєднує технології та мистецтво. Її фрагментовані поверхні створюють відчуття появи та еволюції, віддзеркалюючи дух інновацій та змін.

В основі скульптури лежить внутрішнє світло, що оживляє її – метафора бачення Renault, яке набуває форми, підсилюючи чітке послання: Renault заряджає.

Важлива віха, що ілюструє прихильність Групи Renault

Ця нова віха підкреслює прихильність Групи Renault до інновацій та досконалості в дизайні завдяки потужній глобальній мережі дизайнерських центрів у Парижі, Куритибі, Бухаресті, Сеулі та Ченнаї. Поєднуючи свій міжнародний досвід з глибоким розумінням місцевих ринків, Renault визначає майбутнє автомобільного дизайну, створюючи автомобілі, які знаходять відгук у клієнтів по всьому світу, передбачаючи при цьому завтрашні потреби.

Джерело матеріала
loader
loader