/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F06ca630da7dd5b1f933964941d4aa62c.jpg)
Porsche створила одне з цих звірів, яким можна керувати по дорозі, і воно все ще використовується щоденно
Порше 917 був розроблений під керівництвом Фердинанда Піха для перемоги на 24-годинній гонці Ле-Ману – і це вдалося.Спочатку побудований як спортивний автомобіль, один з цих монстрів був перетворений на дорожній автомобіль для італійського графа.Цей 917K зараз знаходиться на півдні Франції і регулярно виїжджає на дорогу, незважаючи на свої 50 років.Ви зрозуміло вибачені за незнайомство з Теофіло Гіскардо Россі ді Монтелера; насправді, ми також не знали. Він визнаний громадськості своїм вражаючим ім’ям, але для простоти італійський бізнесмен та спадкоємець родини Россі, співвласник компанії “Martini & Rossi”, відомий просто як Граф Россі.Якщо ви фанат автоспорту, то не маєте виправдань за незнайомство з автомобілем Порше 917 в кольорах Martini, другим за популярністю після Gulf, зверненого на срібному екрані Стівом Маккуїном.Італійський Граф Замовив Це Шедевр, І Порше Виготовили ЙогоОтже, у 1971 році автомобіль Porsche 917K (де K означає “Kurzheck”, або “короткий хвіст”) в кольорах Martini виборов другу поспіль перемогу бренду на 24-годинній гонці Ле-Ману, назавжди закріпивши своє місце в історії автоспорту. Протягом того часу Граф Россі, крім бізнесмена, дворазовий чемпіон світу з автоботів та бобслеїст, був також поціновувачем автоспорту. Тож, коли він постукав у двері Вайсаха та попросив про дорожній легальний 917K, вони люб'язно відповіли на його прохання.Тільки вони не побудували новий автомобіль, а обрали колишній спорткар, шасі #30, який взяв участь лише в одній гонці (на якій він вийшов з ладу) і переробили його за бажаннями графа. Завершений в кольорі Martini Silver, дорожній 917 мав примітивні вихлопні глушники, додаткові дзеркала, бічні вказівники і навіть клаксон. Також під заднім кришталем він мав обов'язкове запасне колесо (це було досягненням, враховуючи обмежений простір, де розмістилися дванадцятициліндровий рядний двигун та його вентилятор охолодження зверху), і спочатку був встановлений на ньому алябамський номерний знак, який отримав граф Россі, оскільки машина не могла бути зареєстрована в Європі.Просто Основи, Будь Ласка – І Трохи Шкіри Із ГермесаТермін “суровий” недостатньо відображає сутінки салону. Porsche 917 зробив навіть , схожий на Rolls-Royce, оскільки тут немає нічого зайвого. І це не так багато; лише кермо, важіль кермової колонки, три педалі, прилади, ремені безпеки та два сидіння, як це вимагають правила ендуро. Однак в цьому конкретному випадку Porsche переткали сидіння в бежеву шкіру ніким іншим, як відомий літній дім розкоші Hermes, а дошку приладів, дверцята та обшивку стелі відтінком зрізаного замшу.<p Крім цього, нічого не змінили, залишивши (вже легендарний) дерев'яний важіль перемикання передач, який через десятиліття був скопійований в , а навіть той же свердлений, для збереження кількох унцій, ключ. Дивіться, у 917 не було кнопки запуску, але водії запускали двигун так само, як і в будь-якому іншому автомобілі: обертаючи ключ.Корона Вдячності В Історії PorscheЯкщо ви ще не знали, чому у Porsche запуск знаходиться ліворуч від керма – це тому, що команди ендуро гонок хотіли зекономити дорогоцінні секунди на пуску двигуна. Тоді автомобілі були вирівняні боком, і коли падав прапор, гонщики поспішали до них. На наступному етапі це було визнано надто небезпечним, оскільки деякі не замордовувалися з пасками безпеки, щоб виграти позиції на старті. Доктор Фердинанд Піх, майстерність за 917, знав, що кілька секунд може визначати переможця і призера (тобто першого програника) на 24-годинній ендуро гонці, що включає множину зупинок на боксі і зміни водіїв.На сьогоднішній день цей дорожній легальний , якому вже 50 років, має британські номерні знаки і використовується його нинішнім власником на дорогах південної Франції, де він знаходиться. Крім того, нещодавно він пройшов деякі реставраційні роботи, які зберегли оригінальне фарбування та салон, щоб тримати його в ідеальному стані, сподіваючись щонайменше ще на наступні 50 років.Майбутнє може бути , але минуле має свій власний шарм. Просто погляньте на цей 917; я впевнений, що шанувальники бензину з радістю виготовлять Мартіні Россо або Негроні на його та на пам’ять про Графа Россі, який загинув у 1991 році у віці 89 років.
