«Dizel Show» на ICTV2 та «Материнський інстинкт» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 7—13 квітня
«Dizel Show» на ICTV2 та «Материнський інстинкт» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 7—13 квітня

«Dizel Show» на ICTV2 та «Материнський інстинкт» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 7—13 квітня

Прем’єри, телеперегляд, рейтинги каналів за п’ятнадцятий тиждень року.

«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.

Лідери телеперегляду

Минулого тижня частка групи Starlight Media склала 25,79% (без змін відносно попереднього тижня). «1+1 Media» — на другому місці з часткою 17,44% (зростання 7%), Inter Media Group — на третьому місці з часткою 6,94% (зменшення 2%).

«Dizel Show» на ICTV2 та «Материнський інстинкт» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 7—13 квітня - Фото 1

Серед телеканалів першу сходинку утримує СТБ з часткою 8,36% (без змін відносно попереднього тижня). На другій сходинці — ICTV2 з часткою 6,40% (без змін). На третій сходинці — Новий канал із часткою 6,33% (зростання 2%).

На четвертій позиції — канал «2+2» з часткою 4,71% (зростання 7%). Наступний — ТЕТ із часткою 3,77% (зростання 7%). Далі — канал «1+1 Україна» з часткою 3,52% (зростання 13%). Сьоме місце — за каналом НТН із часткою 3,51% (зростання 4%).

«Dizel Show» на ICTV2 та «Материнський інстинкт» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 7—13 квітня - Фото 2

На восьмому місці — канал «Бігуді» (2,61%, зростання 11%). На дев’ятій сходинці — канал «Плюс плюс» (1,71%, зростання 15%). Закриває провідну десятку канал «Оце» (1,50%, зростання 6%).

Головні прем’єри тижня

У понеділок «1+1 Україна» розпочав показ медичної мелодрами «Материнський інстинкт» (rat 0,85%, shr 3,32%, 7-ме місце в слоті). А в суботу мовник продовжує цикл детективних серіалів «Жіноча логіка», цього разу фільмом «Слідство веде Емма Філдінг. Невидиме місце» (rat 0,09%, shr 0,70%, 14-те місце в слоті). Також цього дня на каналі розпочалися нові випуски гумористичного шоу «Вечірній квартал» (rat 0,69%, shr 3,10%, 7-ме місце в слоті).

На каналі «К2» стартував французький комедійний детектив «Розумниця» (rat 0,10%, shr 0,74%, 15-те місце в слоті).

Минулого тижня Новий канал показав одразу чотири телепрем’єри фільмів: «Варвар» (rat 0,83%, shr 6,78%, 2-ге місце в слоті), «Дике серце» (rat 0,66%, shr 5,47%, 3-тє місце в слоті), «Літо соулу (...коли революцію не можна було засвідчити)» (rat 0,35%, shr 7,49%, 2-ге місце в слоті) й «Народжений чемпіоном» (rat 1,68%, shr 6,90%, 3-тє місце в слоті).

Марафон

Минулого тижня показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини», утрималися на рівні 3,36% за комерційною аудиторією віком 18—54 роки у містах із населенням понад 50 тис. жителів і 6,02% за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+.

«Dizel Show» на ICTV2 та «Материнський інстинкт» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 7—13 квітня - Фото 3

Провідні програми 15-го тижня телеперегляду

Минулого тижня рейтинг провідних програм тижня знову очолив «МастерШеф 15» на СТБ (rat 3,07%, shr 13,04%). Наступне місце — за «Dizel Show» на ICTV2 (rat 2,58%, shr 9,63%). Далі — серіали СТБ: «Слідча» на СТБ (rat 2,52%, shr 9,62%) і «Слід» (rat 2,34%, shr 13,02%). Закриває п’ятірку шоу «Мамо, ваш вихід!» на Новому каналі (rat 2,33%, shr 12,25%).

До десятки найпопулярнішого контенту тижня також увійшли серіали «Черговий лікар» і «Сліпа» на СТБ, «Будиночок на щастя 6» на Новому каналі, а також фільми «Тор. Любов і грім» на Новому каналі та «Форсаж 5» на ICTV2.

«Dizel Show» на ICTV2 та «Материнський інстинкт» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 7—13 квітня - Фото 4

Ранжування представлене на основі рейтингів. Провідна десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин

Лідери за чоловічою аудиторією

«Dizel Show» на ICTV2 та «Материнський інстинкт» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 7—13 квітня - Фото 5

Очолює рейтинг програм тижня за чоловічою аудиторією дві частини супергеройської кінофраншизи на Новому каналі: «Тор. Раґнарок» (rat 2,7%, shr 11,98%) і «Тор. Любов і грім» (rat 2,67%, shr 12,25%). Третє місце — за проєктом «МастерШеф 15» на СТБ (rat 2,5%, shr 11,74%). Далі — фільм «Її звали Нікіта» на «2+2» (rat 2,49%, shr 11,22%) і «Dizel Show» на ICTV2 (rat 2,45%, shr 9,52%).

До провідної десятки програм тижня ввійшли ще фільми «Форсаж-5» на ICTV2, «Нестримні-4» на «2+2», серіали «Будиночок на щастя 6» на Новому каналі та «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2, а також проєкт «Мамо, ваш вихід!» на Новому каналі.

Лідери за жіночою аудиторією

«Dizel Show» на ICTV2 та «Материнський інстинкт» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 7—13 квітня - Фото 6

Перші п’ять позицій за жіночою аудиторією — проєкти СТБ: «Супермама» (rat 3,82%, shr 16,01%), «МастерШеф 15» (rat 3,64%, shr 14,08%), «Слідча» (rat 3,59%, shr 12,9%), «Черговий лікар» (rat 3,42%, shr 19,17%) і «Слід» (rat 3,06%, shr 14,66%).

До десятки також потрапили серіали «Сліпа» на СТБ і «Перелітний птах» на «Бігуді», а також шоу «Dizel Show» на ICTV2, «Один за всіх» на СТБ і «Мамо, ваш вихід!» на Новому каналі.

Лідери серед молоді

«Dizel Show» на ICTV2 та «Материнський інстинкт» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 7—13 квітня - Фото 7

Очолює рейтинг найпопулярнішого контенту тижня за молодою аудиторією серіал «Черговий лікар» на СТБ (rat 2,73%, shr 19,41%). Далі — фільми від Нового каналу «Тор. Раґнарок» (rat 2,57%, shr 14,9%) і «Тор. Любов і грім» (rat 2,56%, shr 14,35%). Далі серіали СТБ: «Сліпа» (rat 2,53%, shr 13,49%) і «Слід» (rat 2,39%, shr 16,89%).

До провідної десятки потрапили серіали «Слідча» від СТБ, і «Будиночок на щастя 6» на Новому каналі, проєкти «МастерШеф 15» і «Супермама» на СТБ, «Мамо, ваш вихід!» на Новому каналі.

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Джерело матеріала
loader