«Dizel Show» на ICTV2 та «Материнський інстинкт» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 7—13 квітня
«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.
Лідери телеперегляду
Минулого тижня частка групи Starlight Media склала 25,79% (без змін відносно попереднього тижня). «1+1 Media» — на другому місці з часткою 17,44% (зростання 7%), Inter Media Group — на третьому місці з часткою 6,94% (зменшення 2%).
Серед телеканалів першу сходинку утримує СТБ з часткою 8,36% (без змін відносно попереднього тижня). На другій сходинці — ICTV2 з часткою 6,40% (без змін). На третій сходинці — Новий канал із часткою 6,33% (зростання 2%).
На четвертій позиції — канал «2+2» з часткою 4,71% (зростання 7%). Наступний — ТЕТ із часткою 3,77% (зростання 7%). Далі — канал «1+1 Україна» з часткою 3,52% (зростання 13%). Сьоме місце — за каналом НТН із часткою 3,51% (зростання 4%).
На восьмому місці — канал «Бігуді» (2,61%, зростання 11%). На дев’ятій сходинці — канал «Плюс плюс» (1,71%, зростання 15%). Закриває провідну десятку канал «Оце» (1,50%, зростання 6%).
Головні прем’єри тижня
У понеділок «1+1 Україна» розпочав показ медичної мелодрами «Материнський інстинкт» (rat 0,85%, shr 3,32%, 7-ме місце в слоті). А в суботу мовник продовжує цикл детективних серіалів «Жіноча логіка», цього разу фільмом «Слідство веде Емма Філдінг. Невидиме місце» (rat 0,09%, shr 0,70%, 14-те місце в слоті). Також цього дня на каналі розпочалися нові випуски гумористичного шоу «Вечірній квартал» (rat 0,69%, shr 3,10%, 7-ме місце в слоті).
На каналі «К2» стартував французький комедійний детектив «Розумниця» (rat 0,10%, shr 0,74%, 15-те місце в слоті).
Минулого тижня Новий канал показав одразу чотири телепрем’єри фільмів: «Варвар» (rat 0,83%, shr 6,78%, 2-ге місце в слоті), «Дике серце» (rat 0,66%, shr 5,47%, 3-тє місце в слоті), «Літо соулу (...коли революцію не можна було засвідчити)» (rat 0,35%, shr 7,49%, 2-ге місце в слоті) й «Народжений чемпіоном» (rat 1,68%, shr 6,90%, 3-тє місце в слоті).
Марафон
Минулого тижня показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини», утрималися на рівні 3,36% за комерційною аудиторією віком 18—54 роки у містах із населенням понад 50 тис. жителів і 6,02% за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+.
Провідні програми 15-го тижня телеперегляду
Минулого тижня рейтинг провідних програм тижня знову очолив «МастерШеф 15» на СТБ (rat 3,07%, shr 13,04%). Наступне місце — за «Dizel Show» на ICTV2 (rat 2,58%, shr 9,63%). Далі — серіали СТБ: «Слідча» на СТБ (rat 2,52%, shr 9,62%) і «Слід» (rat 2,34%, shr 13,02%). Закриває п’ятірку шоу «Мамо, ваш вихід!» на Новому каналі (rat 2,33%, shr 12,25%).
До десятки найпопулярнішого контенту тижня також увійшли серіали «Черговий лікар» і «Сліпа» на СТБ, «Будиночок на щастя 6» на Новому каналі, а також фільми «Тор. Любов і грім» на Новому каналі та «Форсаж 5» на ICTV2.
Ранжування представлене на основі рейтингів. Провідна десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин
Лідери за чоловічою аудиторією
Очолює рейтинг програм тижня за чоловічою аудиторією дві частини супергеройської кінофраншизи на Новому каналі: «Тор. Раґнарок» (rat 2,7%, shr 11,98%) і «Тор. Любов і грім» (rat 2,67%, shr 12,25%). Третє місце — за проєктом «МастерШеф 15» на СТБ (rat 2,5%, shr 11,74%). Далі — фільм «Її звали Нікіта» на «2+2» (rat 2,49%, shr 11,22%) і «Dizel Show» на ICTV2 (rat 2,45%, shr 9,52%).
До провідної десятки програм тижня ввійшли ще фільми «Форсаж-5» на ICTV2, «Нестримні-4» на «2+2», серіали «Будиночок на щастя 6» на Новому каналі та «Дільничний з ДВРЗ 2» на ICTV2, а також проєкт «Мамо, ваш вихід!» на Новому каналі.
Лідери за жіночою аудиторією
Перші п’ять позицій за жіночою аудиторією — проєкти СТБ: «Супермама» (rat 3,82%, shr 16,01%), «МастерШеф 15» (rat 3,64%, shr 14,08%), «Слідча» (rat 3,59%, shr 12,9%), «Черговий лікар» (rat 3,42%, shr 19,17%) і «Слід» (rat 3,06%, shr 14,66%).
До десятки також потрапили серіали «Сліпа» на СТБ і «Перелітний птах» на «Бігуді», а також шоу «Dizel Show» на ICTV2, «Один за всіх» на СТБ і «Мамо, ваш вихід!» на Новому каналі.
Лідери серед молоді
Очолює рейтинг найпопулярнішого контенту тижня за молодою аудиторією серіал «Черговий лікар» на СТБ (rat 2,73%, shr 19,41%). Далі — фільми від Нового каналу «Тор. Раґнарок» (rat 2,57%, shr 14,9%) і «Тор. Любов і грім» (rat 2,56%, shr 14,35%). Далі серіали СТБ: «Сліпа» (rat 2,53%, shr 13,49%) і «Слід» (rat 2,39%, shr 16,89%).
До провідної десятки потрапили серіали «Слідча» від СТБ, і «Будиночок на щастя 6» на Новому каналі, проєкти «МастерШеф 15» і «Супермама» на СТБ, «Мамо, ваш вихід!» на Новому каналі.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
