Китайські компанії запрошують у Шанхай рекордну кількість іноземних журналістів та впливових осіб на виставку
Китайські компанії запрошують у Шанхай рекордну кількість іноземних журналістів та впливових осіб на виставку

Китайські компанії запрошують у Шанхай рекордну кількість іноземних журналістів та впливових осіб на виставку

Можливо, автомобільні виставки в Заходному світі перебувають на межі вимирання, і багато заходів вже закриті, але в країні з щонайменше 150 активними брендами події в Китаї процвітають. Тепер, коли все більше місцевих виробників автомобілів прагнуть залишити свій слід за кордоном, кількість прилетілих журналістів і впливових осіб схоже на найбільшу усіх часів.Китай традиційно був досить суворим стосовно умов для отримання журналістських віз. Однак з тим, як місцеві автовиробники усвідомлюють важливість присутності в медіа, здається, що відбувається зміна політики, про що свідчать рекордні показники відвідуваності журналістів в .Цілеспрямована кампаніяЗа інформацією , BYD запросив близько 150 журналістів і впливових осіб, багато з яких походять з Латинської Америки. Отже, країни, такі як Сальвадор, Парагвай, Еквадор, Чилі та Перу, є особливим об’єктом уваги, оскільки регіон перспективний для розширення. Читайте: Гостей, за повідомленнями, розмістили в розкішних готелях у престижному районі Шанхаю, при цьому деякі номери коштують до $375 за ніч. Тим часом, впливові особи отримують вид доступу, якого, за словами одного креатора з Китаю, не було раніше — це розлютило деяких його колег.Причина цього напору очевидна. Ринок електромобілів Латинської Америки очікує перевищення позначки у $19 мільярдів до 2030 року. BYD планує щорічно виробляти понад 150 000 автомобілів у Бразилії, тоді якналежному SAIC планується відкриття заводу в Мексиці.Доступ до заходів для західних ЗМІПроте, не лише тих з Латинської Америки прилітали, адже деякі з найвпливовіших контент-креаторів у Заході також змогли потрапити на цей захід. Незважаючи на те, що більшість китайських автовиробників не продають свої автомобілі ​​у США, Форест Джонс, впливова особа з 3,2 мільйонами передплатників на YouTube, вважає, що якщо ці бренди зможуть увійти на цей ринок, американські споживачі побачать цінність, що пропонується. Bloomberg повідомив, що Джонса було помічено на зустрічі з , а пізніше він опублікував тимчасове посвідчення водія в своєму обліковому записі Instagram разом із відео про тестування різних автомобілів від Lynk & Co. Тим часом, з Європи Фелікс Гаммер, який документує свої поїздки на електромобілях, прибув з Амстердаму. Його метою було дізнатися більше про технологію швидкої зарядки, але він жартував, що виробник автомобілів, наприклад Audi, навіть не відправить його в Португалію.

Джерело матеріала
loader