Фільтри рятують, а шини – ні: електромобілі виявилися не такими чистими
Фільтри рятують, а шини – ні: електромобілі виявилися не такими чистими

Фільтри рятують, а шини – ні: електромобілі виявилися не такими чистими

Питання екологічності різних видів транспорту постійно перебуває у фокусі наукових досліджень про.

Зокрема, велику увагу привертає порівняння викидів забруднюючих речовин електромобілями та автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння.

Електромобіль: скрін з DailyStar

ЗМІ знову згадали про одне цікаве дослідження, проведене ще 2022 року. Тоді група вчених дійшла висновку, що гальмівні системи та шини електрокарів виділяють у 1850 разів (!) більше твердих частинок, ніж сучасні вихлопні труби, оснащені фільтрами зменшення викидів. Про це повідомляє Daily Mail.

Команда дослідників виявила, що електромобілі в середньому на 30% важчі за звичайні авто через наявність акумуляторних батарей. Через більшу масу їх гальма та протектори швидше зношуються, внаслідок чого в атмосферу потрапляє більше мікрочастинок, часто токсичних.

Електромобіль. Фото: ampercar

Однак, за словами професора Технологічного інституту Вірджинії Хешима Ракхі, це дослідження відображає лише частину проблеми. Вчений зазначає, що хоча електрокари справді важчі, а отже їх шини виділятимуть більше мікропластику, це також стосується й інших типів важких автомобілів, порівняно з легковими авто.

Професор Ракха наголошує, що визначити точну різницю між кількістю мікропластику від шин електрокарів і звичайних авто досить складно через необхідність відокремити ці частинки від присутніх у повітрі з інших джерел. Тому його команда провела перші польові випробування із використанням симуляторів дорожнього руху у міських умовах. Очікується, що різниця у викидах жорстких частинок від електро- та бензинових автомобілів становитиме близько 20%.

Електромобіль Xiaomi, фото: CNevPost

Незважаючи на це, вчені відзначають, що їхнє дослідження жодним чином не закликає відмовлятися від використання електромобілів, адже в цілому вони більш екологічні через нульовий рівень вихлопних викидів. При зарядці акумуляторів також виділяється певна кількість CO2.

Раніше ми повідомляли, що не "загнеться" мотор? З 1 травня на АЗС розпочнуться великі зміни, як це вплине на ціни та авто.

Джерело матеріала
loader
loader