/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ff3f471bb1229025036a320a80e58870f.jpg)
Клієнти lifecell обурені новою послугою: "Поки дві нирки є, то воно не страшно"
"lifecell придумав нову турботу", а українці обурені "дружнім бонусом" та підвищенням тарифів.
Клієнти мобільного оператора не стримали емоцій через нові умови обслуговування, пише lifecell.
Мобільний оператор lifecell з 1 травня збільшує тарифи для корпоративних клієнтів і водночас запустив нову послугу під назвою "Дружній бонус". Оператор позиціонує її як турботу про клієнтів, проте багато хто побачив у цьому черговий спосіб витягнути гроші.
Суть "Дружнього бонусу" проста що, якщо у вас закінчилися кошти й немає інтернету, можна попросити родичів або друзів надіслати бонуси. Надіслати прохання – безкоштовно, але за кожне замовлення списуватимуть 3 грн, а за кожен бонус – ще 1 грн з рахунку того, хто допомагає.
Українці у коментарях не приховували сарказму та обурення.
"lifecell, що чергове покращення? Нічого, поки дві нирки є, то воно не страшно" - один з користувачів написав.
Інший клієнт назвав новинку "черговим бзиком за наші гроші". Представник lifecell пояснив що, якщо друг передасть 100 бонусів, то йому доведеться заплатити 103 грн.
Крім самої нової послуги, люди скаржилися і на інші проблеми - підвищення тарифів, списання коштів без пояснення та погану якість зв’язку.
Не зважаючи на те, що на Україну напала росія, наша держава продовжує розвиватися, а влада робить усе можливе, аби підтримати громадян і стабілізувати ситуацію навіть у важкі часи.
Раніше ми повідомляли, Lifecell піднімає тарифи: на скільки виросте їхня вартість у травні?
"Все для буржуя": Lifecell запустив новий тариф, але українцям не по кишені - детальніше на Знай.ua.
