/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F8312a967ae5856dcdc2204e203a9e91c.jpg)
Вчителі не хотіли з ним працювати: школяр з Франківська вражає мотивацією, перемогами і знаннями
Хлопець дивує своїми знаннями та перемогами на конкурсах, хоча колись вчителі у нього не вірили. Історію унікального школяра розповідає 24 Канал з посиланням на Галичину TV.
Чим унікальний шлях школяра з Франківська
У табелі хлопця – лише найвищі бали, а за плечима – десятки перемог на олімпіадах. Директор ліцею, де навчається учень, Андрій Череп зазначив, що сумнівів у тому, кому віддати звання найкращого, ні у кого не було.
Лише впродовж цього навчального року Олександр здобув призові місця на 16 олімпіадах. Загалом з 2021 року має майже 40 перемог. Він бере участь у змаганнях з предметів різного профілю – як точних наук, так і гуманітарних.
Олімпіади були з різних предметів, зовсім різних профілів. Це були як гуманітарні предмети, так і математичні, хімія,
– ділиться школяр.
Батьки кажуть: син з дитинства демонстрував виняткові здібності. У три роки він читав, знав арабський алфавіт і захоплювався динозаврами. Згодом у хлопця діагностували аутизм. У першій школі, куди його влаштували батьки, педагоги відмовилися з ним працювати.
Йому сказали на третій день: ви його забираєте, він не до навчання. Забирайте документи,
– каже батько Олександр Малінін.
Про що мріє хлопець
Школяр зізнається: його мета – стати успішним і зробити наукове відкриття, яке матиме значний вплив на світ.
Батьки мене завжди стимулювали гарно вчитися, щоб досягти результату в житті. Спочатку я сумнівався, чи всі предмети мені знадобляться, але саме цей стимул, який дали з перших класів – батьки й перша вчителька сільської школи – я їх згадую і безмежно їм дякую,
– каже Олександр.
Вчителі розповідають, що Олександр мав надзвичайну мотивацію до навчання: виконував усі завдання, навіть ті, які не задавали, і виявляв щире захоплення процесом.
Наразі Олександр готується до НМТ. У майбутньому мріє навчатися на біоінженерії та зробити внесок у науку.

