/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fcab1fcf4ead8970404cd704d01f174de.png)
"Перепливач Тиси", "Маляр у Польщі" і "Штурмовик": нова геймерська реклама "18-24" викликала шквал у мережі
У Facebook 24-ї окремої механізованої бригади імені короля Данила 28 квітня з'явився незвичайний відеоролик, який привернув увагу креативністю. У ньому ухвалення рішення про те, чи йти служити в армію, порівнюється з вибором персонажа у комп'ютерній грі.
Відео пропонує "вибрати себе" за програмою "Контракт 18-24".
- "Перепливач Тиси"
- "Разведчик" 24-й ОМБр
- "Маляр у Польщі",
- "Штурмовик",
- "Копач бурштину".
Під відео написано:
"18-24! Не обирай персонажа – обирай себе! Ти елітний боєць чи диваний експерт? Герой мемів чи вогнева міць? Втікач чи опора для близьких? В реальному житті – вибір за тобою.
У пресслужбі бригади пояснили, що хоча життя може бути схоже на гру, війна – це зовсім не розвага. Єдина схожість, на їхню думку, полягає в тому, що кожен сам обирає свій шлях.
Користувачі соціальних мереж висловили подив і навіть обурення:
- "Маляр, але живий"
- "Подібність сучасних комп'ютерних ігор з реальним життям стає все більше. Але головна відмінність – у грі можна перезавантажити сейв."
- "Наче для дітей 6 років..."
- "У дідів знову якесь хворе уявлення, що людина ось так може обирати свою віртуальну долю, типу як персонажа у грі? Який дов***об на таку рекламу поведеться?"
- "Скільки платять після важкого поранення та виведення поза штат? Не 15 євро на місяць?"
Хоча в бригаді і кажуть, що "життя – це вибір", очевидно, що такий підхід до реклами може бути сприйнятий як недооцінка серйозності ситуації. В умовах реальної війни важливо наголошувати на відповідальності, а не на грайливих порівняннях з відеоіграми.
Раніше ми писали про мільйони робуксів або Netflix: українців обурила реклама контрактів мобілізації 18-24
Крім того, "Війна стає дистанційною": командир запропонував, як врятувати фронт та мотивацію молоді
