/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F107%2F30d4614964f213639c6ee3f97b2c4fcf.jpg)
Вживаний Skoda Yeti української збірки та всі його сюрпризи
Знаходимо вдалі комбінації “мотор/коробка” у популярного чеського кросовера.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Yeti збирали на Закарпатті. Уніфіковано з Октавією. Рестайлінг (2013 року) привів зовнішність Yeti у відповідність із загальнокорпоративним стилем Шкоди. З 2015 року в гамі моторів з’явився єдиний атмосферник 1.6.
![]()
![]()
![]()
Компанію “турбо” склав атмосферний 1.6 (110 л.с.). Він теж не еталон надійності та теж під’їдає масло (за відсутності датчика рівня масла потрібен ретельний візуальний контроль). Але у нього ремінь замість ланцюга, немає турбіни, конструкція простіша і живе до 350 000 км.
Якщо неодмінно потрібен Yeti з повним приводом, то вибір зводиться до 1.8 TSI або турбодизелю 2.0 TDI (140 к.с.) – його називають кращим зі всієї лінійки. Обидва варіанти не без капризів, але досить живучи.
![]()
До п’яти- та шестиступеневих механічних коробок особливих нарікань немає. Двигуну 1.6 покладався класичний автомат Aisin, страшних недуг у нього також не виявлено.
Ставлення до “роботів” DSG7 (DQ200 з сухим зчепленням) та DSG6 (DQ250 з мокрим зчепленням) неоднозначне навіть після їх глибокої модернізації. У «сімки» і після 2014 року, як і раніше, зустрічаються невдалі екземпляри, які можуть підвести до 30 000–40 000 км. «Шістка» спочатку міцніша, але і для неї межею часто називають 100–150 тисяч. Купуючи версію 4×4, важливо розуміти, що можливості DSG на бездоріжжі обмежені. Якщо збираєтеся часто з’їжджати з асфальту, краще взяти машину з МКП.
У повнопривідних автомобілях задні колеса підключаються через муфту Haldex (після рестайлінгу – п’ятого покоління). Конструкція надійна, якщо її не вбивати й вчасно міняти масло.
![]()
![]()
![]()
Водій/пасажир 92%, дитина 78%, пішохід 46%, системи безпеки 71%.
Наймасовіша пропозиція на вторинному ринку: Yeti 1.8 TSI, DSG, 4×4

