Вживаний Skoda Yeti української збірки та всі його сюрпризи
Вживаний Skoda Yeti української збірки та всі його сюрпризи

Вживаний Skoda Yeti української збірки та всі його сюрпризи

Знаходимо вдалі комбінації “мотор/коробка” у популярного чеського кросовера.

  TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Yeti збирали на Закарпатті. Уніфіковано з Октавією. Рестайлінг (2013 року) привів зовнішність Yeti у відповідність із загальнокорпоративним стилем Шкоди. З 2015 року в гамі моторів з’явився єдиний атмосферник 1.6.

Hyundai Accent

Витривала підвіска, непогана керованість. •  По-шкодовськи продуманий та зручний салон. •  Оригінальна впізнавана зовнішність.

Hyundai Accent

Багато скарг на швидку корозію колісних арок, дверей та інших елементів (іноді змінювали за гарантією), пухириться також хром. • Недосконала система опалення. • Маленький багажник. • Задні двері та бічні скла швидко збирають дорожній бруд.

Hyundai Accent

У гамі моторів важко знайти викликають беззастережну довіру. Фольксвагенівські агрегати 1.2 (105 л.с.), 1.4 (122 л.с.) і 1.8 (152 л.с.) з індексом TSI – аналогічні за конструкцією і мають схожі недоліки. Найзначніші – масложер, схильність до закоксовування, у 1.2 і 1.8 – розтягування ланцюга ГРМ.Мотори 1.2 і 1.4 дуже чутливі до якості палива і дуже довго прогріваються взимку. Найбільший букет системних болячок зібрав двигун 1.2, а ланцюг у нього найслабший, хоча ресурс до ремонту оцінюють у 200 000 км. Мотор 1.4 – оновленої серії ЕА211, де виправили багато недоліків, у тому числі замінили ланцюг ременем. Мотор 1.8 став менш вибагливим після модернізації поршневої групи у 2012 році.
Заявлений об’єм багажника 405 літрів у наших реаліях частково з’їдається повноцінною запаскою, а «незаводські» методики вимірювання показують близько 300 л. Але сидіння, що складаються і легко знімаються, дають великий ефект.

Компанію “турбо” склав атмосферний 1.6 (110 л.с.). Він теж не еталон надійності та теж під’їдає масло (за відсутності датчика рівня масла потрібен ретельний візуальний контроль). Але у нього ремінь замість ланцюга, немає турбіни, конструкція простіша і живе до 350 000 км.

Якщо неодмінно потрібен Yeti з повним приводом, то вибір зводиться до 1.8 TSI або турбодизелю 2.0 TDI (140 к.с.) – його називають кращим зі всієї лінійки. Обидва варіанти не без капризів, але досить живучи.

Hyundai Accent

До п’яти- та шестиступеневих механічних коробок особливих нарікань немає. Двигуну 1.6 покладався класичний автомат Aisin, страшних недуг у нього також не виявлено.

Ставлення до “роботів” DSG7 (DQ200 з сухим зчепленням) та DSG6 (DQ250 з мокрим зчепленням) неоднозначне навіть після їх глибокої модернізації. У «сімки» і після 2014 року, як і раніше, зустрічаються невдалі екземпляри, які можуть підвести до 30 000–40 000 км. «Шістка» спочатку міцніша, але і для неї межею часто називають 100–150 тисяч. Купуючи версію 4×4, важливо розуміти, що можливості DSG на бездоріжжі обмежені. Якщо збираєтеся часто з’їжджати з асфальту, краще взяти машину з МКП.

У повнопривідних автомобілях задні колеса підключаються через муфту Haldex (після рестайлінгу – п’ятого покоління). Конструкція надійна, якщо її не вбивати й вчасно міняти масло.

Skoda Yeti українського збирання

Hyundai Accent

В ходовій провальних позицій немає, всі елементи служать очікувані терміни, за винятком стійок стабілізатора. Зношування інших вузлів активно проявляється після 90 000 км. • Підмічено прискорене зношування передніх гальмівних колодок (ходять 30 000–40 000 км), диски здатні пережити три комплекти. • Збої електрики та електроніки нерідко спричинені закисанням кволої проводки; одне зі слабких місць – джгути у дверях.

EURO_NCAP

2012 год: загальна оцінка – *****
Водій/пасажир 92%, дитина 78%, пішохід 46%, системи безпеки 71%.

Наймасовіша пропозиція на вторинному ринку: Yeti 1.8 TSI, DSG, 4×4

Источник материала
loader