/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F5db381adab22f0a9c10357026cfa08a8.jpg)
Просто взяли та закрили: ПриватБанк припиняє обслуговування клієнтів – суд уже втрутився
ПриватБанк на підставі результатів фінансового моніторингу заблокував рахунки киянина та в односторонньому порядку припинив з ним договірні відносини.
Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованому 23 квітня 2025 року.
Згідно з матеріалами справи, чоловік користувався рахунками, відкритими у АТ КБ "ПриватБанк". Якогось моменту доступ до них був обмежений, а згодом — повністю заблокований. Банк пояснив свої дії результатами внутрішнього фінмоніторингу.
Клієнт, у свою чергу, стверджує, що жодних суттєвих змін у обсягах чи характері фінансових операцій не відбувалося. Він не погодився з рішенням банку та звернувся до суду.
Які саме порушення чи підозри стали основою дій ПриватБанку, у судових матеріалах не уточнюється. Проте відомо, що банк скористався правом на одностороннє розірвання договору, закріпленим у законодавстві та внутрішніх документах фінустанови.
Рішення суду проливає світло на практику банків у разі підозри на нестандартну фінансову активність клієнтів, але остаточного вердикту по суті спору поки що не винесено.
Раніше повідомляли, що дзвінок "з банку" обернеться втратою 34 600 гривень: клієнтів Приватбанку попередили.
Також стало відомо, що клієнти lifecell обурені новою послугою: "Поки дві нирки є, воно не страшне".

