/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F72dc127ee3c945a3f54ee4c3c23bd40c.jpg)
ПриватБанк попередив клієнтів про нову схему телефонних шахраїв
В Україні набирає обертів нова хвиля телефонного шахрайства від імені ПриватБанку. Зловмисники використовують добре відпрацьовану схему: телефонують клієнтам банку та повідомляють про нібито підозрілу транзакцію з їхньої картки, яку банк "заблокував". Під приводом розслідування цього "інциденту" відділом кібербезпеки шахраї намагаються виманити конфіденційну інформацію.
Найчастіше дзвінки надходять з номера +380442372461. Підозру має викликати те, що нібито співробітники банку цікавляться залишком коштів на рахунку, запитують PIN-коди чи SMS-коди підтвердження.
"Справжні фахівці з кібербезпеки ніколи не запитують PIN-код і SMS-код. А також не вимагають нічого підтверджувати в додатку банку, поки ви не розібралися в ситуації", – попереджають фахівці з кібербезпеки.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Fd3c5a1eac2d858cbf490f21f6d0445c3.jpg)
Важливий момент, на який варто звернути увагу: якщо ваш банківський рахунок прив'язаний до номера одного мобільного оператора (наприклад, Київстар), а дзвінок надходить на номер іншого оператора (наприклад, lifecell) – це однозначна ознака шахрайства. Банк завжди зв'язується з клієнтом за контактними даними, які зазначені у системі.
Експерти радять у випадку отримання підозрілого дзвінка самостійно зателефонувати до банку за офіційним номером або звернутися до відділення для перевірки інформації про транзакції.
Раніше українцям пояснили, коли краще не брати слухавку.

