ПриватБанк попередив клієнтів про нову схему телефонних шахраїв
ПриватБанк попередив клієнтів про нову схему телефонних шахраїв

ПриватБанк попередив клієнтів про нову схему телефонних шахраїв

В Україні набирає обертів нова хвиля телефонного шахрайства від імені ПриватБанку. Зловмисники використовують добре відпрацьовану схему: телефонують клієнтам банку та повідомляють про нібито підозрілу транзакцію з їхньої картки, яку банк "заблокував". Під приводом розслідування цього "інциденту" відділом кібербезпеки шахраї намагаються виманити конфіденційну інформацію.

Найчастіше дзвінки надходять з номера +380442372461. Підозру має викликати те, що нібито співробітники банку цікавляться залишком коштів на рахунку, запитують PIN-коди чи SMS-коди підтвердження.

"Справжні фахівці з кібербезпеки ніколи не запитують PIN-код і SMS-код. А також не вимагають нічого підтверджувати в додатку банку, поки ви не розібралися в ситуації", – попереджають фахівці з кібербезпеки.

Увага, шахраї
Увага, шахраї

Важливий момент, на який варто звернути увагу: якщо ваш банківський рахунок прив'язаний до номера одного мобільного оператора (наприклад, Київстар), а дзвінок надходить на номер іншого оператора (наприклад, lifecell) – це однозначна ознака шахрайства. Банк завжди зв'язується з клієнтом за контактними даними, які зазначені у системі.

Експерти радять у випадку отримання підозрілого дзвінка самостійно зателефонувати до банку за офіційним номером або звернутися до відділення для перевірки інформації про транзакції.

Раніше українцям пояснили, коли краще не брати слухавку.

Джерело матеріала
loader
loader