Продажі електромобілів Volvo падають швидше, ніж очікувалося, через зменшення попиту на авто з акумуляторами
Продажі електромобілів Volvo падають швидше, ніж очікувалося, через зменшення попиту на авто з акумуляторами

Продажі електромобілів Volvo падають швидше, ніж очікувалося, через зменшення попиту на авто з акумуляторами

У вересні минулого року Volvo переглянула свою стратегію й відмовилася від обіцянки стати виключно електричним брендом до 2030 року. Тепер, через вісім місяців, це рішення виглядає прозорливим кроком. Автовиробник, що належить Geely, оприлюднив останні дані про продажі, які демонструють майже третинне падіння реєстрацій електромобілів.У квітні цього року продажі електричних моделей Volvo знизилися на 32% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Якщо у квітні 2024 року було реалізовано 17 090 електрокарів, то цього року лише 11 697. Продажі гібридів із підзарядкою (PHEV) незначно зросли на 2% (14 688 авто), тоді як м’які гібриди та машини з ДВЗ втратили 5% (34 315 одиниць).Загальний показник для електромобілів (BEV + PHEV) впав на 16%, а сукупні продажі всіх типів авто у квітні склали 65 838 одиниць – на 11% менше, ніж торік. Слабкі результати останнього місяця суттєво погіршили показники за перший квартал: спад на 6% за три місяці та 7% за чотири місяці 2025 року.Незадовільний попит на електрокари спостерігається, незважаючи на старт продажів EX30 у США та початок реалізації великого EX90. Однак Volvo, як і інші автовиробники, відчуває вплив тарифів Трампа, хоча й менший, ніж Audi чи Porsche. Хоча EX90 збирають у Південній Кароліні, інші моделі (XC90, XC60, XC40, EX30) імпортуються із закордону, що робить їх дорожчими.Для вирішення проблеми Volvo планує розпочати виробництво другої моделі (ймовірно, XC60 або XC90) на своєму американському заводі. Нещодавно компанія припинила продажі S90 у США через тарифи, хоча оновлений седан залишатиметься доступним для азійського ринку.Керувати виходом із кризи доручено Хокану Самуельссону, який 1 квітня повернувся на посаду генерального директора з дворічним контрактом. Він змінив Джима Роуена, що очолював компанію з 2022 року, але був звільнений цієї весни.

Джерело матеріала
loader