/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F11a4436e973e2d9fc2130900344531d2.jpg)
Українське корисне печиво вийшло на ринок Німеччини
Українське корисне печиво вийшло на ринок Німеччини
Український бренд печива Smakuli вийшов на німецький ринок.
Снеки без глютену, лактози, алергенів та з пребіотиками, які виробляють у Львівській області, представлені в основних українських торговельних мережах, а віднедавна їх можна придбати й у магазинах REWE на півдні Німеччини, пише німецьке видання Amal, Berlin.
Зазначається, що Німеччина має один із найбільших ринків здорового харчування в ЄС. Крім того, попит на безглютенові продукти щороку зростає, тож функціональні снеки з високим вмістом клітковини мають гарні перспективи.
«Я завжди мріяла про міжнародне визнання нашої продукції, — розповіла виданню засновниця бренду Smakuli та голова Альянсу українських виробників харчових продуктів (UFMA) Руслана Римарська. — Саме тому, крім Німеччини, ми працюємо над виходом на ринки Нідерландів та Швеції».
У Німеччині Smakuli потрібно конкурувати з давно впізнаваними брендами, тому вони мали запропонувати додаткову перевагу. Компанія виготовляє печиво з пребіотиком, інуліном цикорію, і спеціально для німецького ринку довелося коригувати кількість цієї речовини у продукті — щоб мати право писати на пакованні, що печиво є джерелом клітковини.
«Smakuli наразі перша компанія з України, котра почала співпрацю з REWE і конкурує з мастодонтами у категорії. Тому дуже хотіли, щоб німці побачили: ми — ділові, грамотні й пунктуальні бізнес-партнери. Але також по роботі з нами будуть оцінювати бізнес-культуру українців. Якщо будемо успішними, це відкриє дорогу іншим компаніям», — пояснює Римарська.
