/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fc7c0c5d8f9368f904effe0051d34a212.jpg)
"Чорна діра" сімейного бюджету: коли електролічильник може працювати проти споживача
Електролічильник – прилад, який забезпечує коректність нарахувань у платіжках за світло. Однак у деяких випадках він може працювати не на користь споживача та завищувати показники.
Що робити, якщо суми у рахунках несподівано збільшились без видимих причин, розповіли фахівці ДТЕК Дніпровські електромережі.
Якщо показники на лічильнику викликають сумніви, а сума в платіжці за світло вища ніж звичай, слід перевірити, чи справно працює прилад обліку.
Ознаки, які можуть свідчити про поломку лічильника:
- споживання збільшилося за тієї ж кількості електроприладів та незмінності побутових звичок;
- після вимкнення всіх електроприладів у будинку лічильник продовжує рахувати кВт/год;
- на екрані пристрою з'явилися індикатори "Увага", "Реверс", "Земля" або зона Т4.
Подібні збої дуже важливо своєчасно виявляти, інакше існує ризик відчутно переплатити послуги.
Якщо споживач виявив, що лічильник почав працювати не так, як раніше, то потрібно звернутися до оператора системи розподілу і подати заявку на експертизу або технічну перевірку приладу.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, як заощадити на електроенергії за допомогою холодильника: прості поради, про які забувають майже всі.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, сонячні панелі, списання грошей та документи у зваженому стані: як нова комунальна реформа стала пасткою для українців.

