/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F2def43d37c3b8ef55fd218001fcf5eec.jpg)
Не відкладайте: "Нафтогаз" звернувся до клієнтів з важливою вимогою
Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" звернулася до своїх клієнтів із проханням перевірити та оновити персональну інформацію. Для кого ця процедура обов'язкова, пояснили на офіційній Facebook-сторінці компанії.
Побутових споживачів попередили, що актуалізація даних є запорукою безперебійної роботи сервісів та запобігання можливим труднощам у майбутньому.
У компанії наголосили, що оновлення профілю – не формальність, а важлива складова якісного обслуговування та взаємодії з клієнтами.
Навіщо потрібна актуалізація даних:
- правильного нарахування оплати за спожитий газ;
- уникнення помилок у документах;
- своєчасного отримання інформації з особового рахунку;
- зручного доступу до онлайн-сервісів та передачі показників лічильника;
- точного інформування споживачів.
У "Нафтогазі" пояснили, що оновити дані потрібно лише тим клієнтам, у яких відбулися зміни, наприклад:
- змінилося прізвище;
- змінилася контактна інформація – номер телефону або адреса електронної пошти;
- змінилися паспортні дані.
Для процедури потрібно пройти ідентифікацію на сайті my.gas.ua. Споживачу потрібно перейти до розділу "Актуалізація даних" та внести необхідну інформацію.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, можна платити менше: як отримати знижку на газ у травні.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, гори довідок та порожні обіцянки: клієнтам "Нафтогазу" не повертають помилково сплачені кошти.
