/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F97f43115015bb4bb10f73a08bddcb7dd.jpg)
Ця ретро-відродження вимагала 3D-друків та безмежного терпіння
Створення нового покоління культової моделі – складне завдання через високі очікування та історичну спадщину. Такі виклики добре знайомі дизайнерам Bronco, Charger та Mercedes G-Class.До цього переліку можна додати й Scout, проте його ситуація особлива. Останній International Harvester Scout зійшов з конвеєра 21 жовтня 1980 року, завершивши епоху, коли за двадцять років виготовили понад півмільйона авто.Відроджуючи бренд, нова команда вирішила зберегти його дух. Вони прагнули створити сучасний дизайн, що вшановує минуле.Як зізналася компанія, процес відродження легенди вимагав часу. Моделі Traveler і Terra розробляли з нуля, ретельно продумуючи кожну лінію кузова.Для досягнення ідеалу використовували сучасні технології, зокрема 3D-друк деталей. Як зазначає виробник, результат – “не поспішний, не шаблонний, не прямокутний”.Очікувати новинку доведеться до 2027 року. Орієнтовна стартова ціна складатиме близько $50 000 з урахуванням пільг.Технічні деталі поки не розголошуються, але електричні версії отримають запас ходу до 563 км. Також планують гібрид з бензиновим генератором.
