/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fa1d68f99b39a4cf933f644d59390600c.jpg)
Неправомірні нарахування у платіжках: як вивести комунальників на чисту воду
Українці мають право виставити претензію у разі неправомірних нарахувань у платіжках чи надання їм неякісних комунальних послуг. Як проводиться процедура, розповіли у Держпродспоживслужбі.
Якщо права споживача порушені при використанні оплачених комунальних послуг, слід задокументувати порушення та виставити претензію постачальнику цих послуг.
Як проводиться процедура:
- письмово зверніться до постачальника послуг та повідомте про порушення;
- виконавець послуги або управитель багатоквартирного будинку зобов'язані прибути на виклик споживача не пізніше ніж протягом доби після отримання претензії;
- за результатами перевірки складається акт-претензія у 2-х примірниках.
"Якщо упродовж 1 доби представник надавача послуг не з’явився або відмовляється без обґрунтування від підписання акта-претензії, то акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі, зазначивши свої адресу, ПІБ, підпис", - йдеться у повідомленні.
У такому разі акт-претензія надсилається рекомендованим листом виконавцю послуги або управителю багатоквартирного будинку. Якщо протягом 5 робочих днів не буде відповіді, то споживач має право направити скаргу до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем проживання.

