Неправомірні нарахування у платіжках: як вивести комунальників на чисту воду
Неправомірні нарахування у платіжках: як вивести комунальників на чисту воду

Неправомірні нарахування у платіжках: як вивести комунальників на чисту воду

Українці мають право виставити претензію у разі неправомірних нарахувань у платіжках чи надання їм неякісних комунальних послуг. Як проводиться процедура, розповіли у Держпродспоживслужбі.

Якщо права споживача порушені при використанні оплачених комунальних послуг, слід задокументувати порушення та виставити претензію постачальнику цих послуг.

Комуналка. Фото: скрін youtube

Як проводиться процедура:

  • письмово зверніться до постачальника послуг та повідомте про порушення;
  • виконавець послуги або управитель багатоквартирного будинку зобов'язані прибути на виклик споживача не пізніше ніж протягом доби після отримання претензії;
  • за результатами перевірки складається акт-претензія у 2-х примірниках.

Комунальні послуги. Фото: скрін youtube

"Якщо упродовж 1 доби представник надавача послуг не з’явився або відмовляється без обґрунтування від підписання акта-претензії, то акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі, зазначивши свої адресу, ПІБ, підпис", - йдеться у повідомленні.

У такому разі акт-претензія надсилається рекомендованим листом виконавцю послуги або управителю багатоквартирного будинку. Якщо протягом 5 робочих днів не буде відповіді, то споживач має право направити скаргу до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем проживання.

Джерело матеріала
loader
loader