Ми протестували цей китайський позашляховик, і він постійно попереджав про безпеку
Ми протестували цей китайський позашляховик, і він постійно попереджав про безпеку

Ми протестували цей китайський позашляховик, і він постійно попереджав про безпеку

Автомобільна промисловість Китаю не просто зросла – вона стрімко розвинулася. За останнє десятиліття країна перетворилася на світового виробника та минулого року обійшла таких лідерів, як Японія, ставши найбільшим експортером авто.Цей швидкий успіх значною мірою завдячує новим брендам, що спеціалізуються на електромобілях. Компанії на кшталт BYD досягли значних успіхів, а стартапи, такі як Xpeng, Li Auto та Nio, привернули увагу світового ринку. Багато з цих виробників мають глобальні амбіції та входять до великих холдингів, наприклад Geely.Однак ще до появи цих нових гравців одним із найвідоміших китайських автовиробників з міжнародною присутністю була компанія, яка зараз відома як GWM. Вона існує понад 40 років, а в 2009 році дебютувала в Австралії, ставши першим китайським брендом на місцевому ринку.Спочатку деякі її моделі викликали сумніви, але GWM продовжила розширювати асортимент. У 2015 році було запущено новий суббренд Haval. З того часу автомобілі компанії набули популярності, часто завдяки саме доступній ціні. Ми провели тиждень з одним із її нових гібридів, щоб оцінити прогрес бренду.Що це за модель?Перед вами Haval Jolion Lux HEV – один із топових варіантів у лінійці Jolion. Базова версія Premium коштує AU$24,990 (~$16,000), а топова Ultra HEV – AU$37,990 (~$24,300). Наша тестова Lux HEV займає проміжне положення з ціною AU$34,990 (~$22,400), що значно дешевше аналогів, таких як Hyundai Kona Hybrid чи Toyota Corolla Cross.У всіх гібридних версіях Jolion встановлено 1.5-літровий бензиновий двигун потужністю 94 к.с. (70 кВт) та електродвигун на 154 к.с. (115 кВт). Сумарна потужність складає 188 к.с. (140 кВт), що достатньо для повсякденної їзди, але не для спортивної динаміки.Якісний салонСалон Haval приємно здивував. Виробник уникнув масового використання глянцю, обравши матові пластики з імітацією дерева та металу.Перед водієм розташований 7-дюймовий дисплей приладів, а на центральній консолі – 12.3-дюймовий екран мультимедіа. Приладову панель можна назвати простою, без додаткових функцій, а кермо виглядає дешевкувато з незручними кнопками.Однак інформаційно-розважальна система працює швидко, має чіткий дисплей та підтримує Android Auto та Apple CarPlay. Більшість кнопок клімату знаходяться на екрані, що іноді заважає.Матеріали обробки непогані для цінової категорії, з м’якими вставками та міцним пластиком. Салон досить просторий, з достатнім місцем для пасажирів. У задній частині є USB-порти, вентиляція та підлокітник. Об’єм багажника невеликий – 255 літрів, але зі складеними сидіннями збільшується до 916 літрів. Запасного колеса немає.Плавний хід, але дратівливі системиПерші враження від керування можуть розчарувати через надмірно активні системи безпеки. Камера спостереження за водієм постійно подає сигнали, якщо ви відводите погляд, а система контролю смуги реагує на кожне наближення до розмітки.Проте після вимкнення цих функцій Jolion HEV показує себе з хорошої сторони. Гібридна система працює плавно, перемикаючись між електро- та бензиновим режимами. Двигун запускається майже непомітно, а загальна динаміка достатня для міста та траси.Витрата палива заявлена на рівні 5.1 л/100 км, але в реальних умовах ми отримали 6.1 л/100 км.Підвіска налаштована добре – комфортна для повсякденної їзди, але з елементами спортивності. Кермо має три режими, але всі вони не додають відчуття зв’язку з дорогою.Цікавою особливістю є регульоване рекуперативне гальмування та можливість їзди в однопедальному режимі, що рідкість для гібридів. Однак ця функція працює не так ідеально, як у електромобілях.ВисновокHaval Jolion HEV не розрахований на емоції. При агресивній їзді може проявляти нестабільність, а шини Kumho Solus US63 не забезпечують ідеального зчеплення. Іноді трапляється пробуксовка переднього колеса або ефект підрулювання при різкому прискоренні.Після тестування стає зрозуміло, чому бренд Haval став популярним у Австралії. Незважаючи на деякі недоліки, GWM створила гібрид, який пропонує тихий і комфортний рух за доступну ціну. Це вартий уваги варіант.

Джерело матеріала
loader
loader