Десятиріччя "Відьмака 3": секрети оголеного Геральта, гальмуючий Новіград та втрачені назви – розробники розкрили все
Десятиріччя "Відьмака 3": секрети оголеного Геральта, гальмуючий Новіград та втрачені назви – розробники розкрили все

Десятиріччя "Відьмака 3": секрети оголеного Геральта, гальмуючий Новіград та втрачені назви – розробники розкрили все

На честь десятиріччя гри розробники з CD Projekt RED відверто розповіли про найгарячіші дискусії навколо знаменитої сцени у ванні, неочікувані проблеми з Новіградом, які змусили заборонити Плотві скакати галопом, і про те, які назви для "Дикого полювання" могли б бути! Це захопливі подробиці, які змусять вас по-новому поглянути на улюблений твір!

Скандальна сцена у ванні: скільки ж оголеного Ґеральта можна показати?

Мабуть, кожен фанат "Відьмака 3" пам'ятає ту саму відкриваючу сцену, де Ґеральт з Рівії розслабляється у бадьорій ванні. Як виявилося, саме ця сцена стала предметом однієї з найдовших переписок в історії CD Projekt RED! Наративний директор студії Філіпп Вебер (Philipp Weber) розповів, що розробники довго сперечалися про "ступінь оголеності" головного героя.

"Одна з найдовших переписок по пошті в історії компанії була ось про що: наскільки сильно потрібно роздіти Ґеральта в тій сцені з ванною. Коли він встає, як ми покажемо його зад? Думаю, врешті-решт ми вибрали ідеальний варіант. Показали наготу по-європейськи, скажімо так", — поділився Вебер.

Також у цій же сцені була відзначена реалістичність поцілунку. Розробники пригадали, що раніше такі епізоди рідко показували в іграх через надзвичайну складність їх анімації. Це підкреслює увагу CDPR до дрібниць та прагнення до реалізму.

"Відьмак"

"Проблеми Новіграда": чому Плотва не скаче галопом у місті?

Розробники CD Projekt RED завжди пишалися тим, що змогли випустити "Відьмака 3" на консолях, і "що в неї там можна було грати". Однак, як з'ясувалося, не все було так гладко. Коли гравець заїжджав у величезне місто Новіград, навантаження на систему зростало багаторазово, і пам'яті починало критично не вистачати.

Саме тому було ухвалено рішення заборонити Плотві скакати галопом по місту. У іншому випадку, як зізналися розробники, гра починала сильно "гальмувати". Цей факт показує, наскільки оптимізація гри була важливим і непростим завданням.

Невідомі назви: "Північне сяйво" та "Вік Меча і Сокири"

Виявляється, назва "Дике полювання" для третьої частини "Відьмака" з'явилася не одразу. Віце-президент зі зв'язків з громадськістю та комунікацій у CD Projekt RED Міхал Платков-Ґілевський (Michał Platkow-Gilewski) розповів Eurogamer, що для гри було придумано кілька підзаголовків.

Одним із варіантів було "Північне сяйво". Ця назва особисто дуже подобалася віце-президенту, але протрималася вона недовго.

Ще одним кандидатом був "Вік Меча і Сокири" – назва, що відсилає до пророцтва Ітліни. Дехто у студії навіть вважав, що саме це найменування стане остаточним, але його все ж визнали "занадто важким для вимови".

Лише пізніше на світ з'явилася "Дика полювання", і ця назва ідеально спрацювала одразу на кількох фронтах. По-перше, вона безпосередньо пов'язана з головною загрозою третьої частини – таємничими озброєними вершниками, які переслідують Цірі. А по-друге, такий підзаголовок одразу давав зрозуміти, про що буде гра, інтригуючи гравців.

Цікаво, які ще таємниці зберігає розробка улюблених ігор? Можливо, ми дізнаємося їх згодом.

Джерело матеріала
loader
loader