/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F2811d2110d3e19e31798fe7a499ceceb.jpg)
У TikTok з’явилася нова платформа для просування музики
Що передбачає програма
TikTok for Artists відкриває доступ до детальної статистики про взаємодію з піснями на TikTok, як от перегляди, згадки у відео, збереження, демографічні дані аудиторії – вік, мова, стать. Також доступні рекомендації з оптимального використання сервісу та промо-інструменти, повідомляє TechCrunch, інформує 24 Канал.
Одним із ключових нововведень став інструмент Pre-Release: тепер виконавці можуть анонсувати нові альбоми в TikTok, а користувачі – зберігати їх у своїй бібліотеці Spotify або Apple Music ще до релізу. Треки автоматично стануть доступні в день виходу.
Де уже доступна
TikTok for Artists вже працює у понад 25 країнах, зокрема в США, Великій Британії, Франції, Бразилії, Японії, Південній Кореї та ОАЕ. У TikTok обіцяють поступово відкривати доступ і в інших регіонах.
Цей запуск відбувається на тлі того, що ByteDance – материнська компанія TikTok – вирішила згортати розвиток власного стримінгового сервісу TikTok Music. Замість конкуренції зі Spotify чи Apple Music компанія робить ставку на TikTok як потужну платформу для музичного промо.

