Лабубу: дивний і милий тренд підкорює мережу та Україну
Лабубу: дивний і милий тренд підкорює мережу та Україну

Лабубу: дивний і милий тренд підкорює мережу та Україну

Лабубу (Labubu) — це бренд колекційних плюшевих іграшок-ельфів-монстрів, створених гонконгським дизайнером Касінгом Лунгом, які продаються в китайському роздрібному магазині Pop Mart. Іграшка за короткий період стала вірусною в мережі.

Фокус розповідає про новий тренд, який уже дістався до України.

Розпаковка Лабубу

Що таке Лабубу

Лабубу — це персонаж, часто зображуваний як дивна, мила істота з дитячим, трохи наївним виразом обличчя. Її ім’я — грайливе, без логіки, як і сам образ. Саме в цьому — суть. Це один з персонажів фантастичного всесвіту The Monsters, який був створений художником з Гонконгу Кейсеном Лунгом разом зі всесвітньо відомим брендом Pop Mart ще 2015 року. Особливу популярність Лабубу отримала після того, як зірки Дуа Ліпа та Ріанна почали носити її як аксесуар. У TikTok, Telegram і Instagram Лабубу швидко стала героїнею численних відео, гіфок і стікерів.

Чому Лабубу стала трендом

Лабубу — символ дивності, легкого безумства й одночасно тепла. Маркетологи стверджують, що її успіх — у використанні так званих "сліпих коробок". Люди отримують закриті коробки з іграшкою всередині, не знаючи, кого саме вони знайдуть там. Таким чином купівля перетворилася на азартну гру, до якої долучаються й колекціонери.

Лабубу заполоняють Україну і не тільки
Фото: Getty Images

Де купити Лабубу

Іграшку вже можна знайти на українських сайтах. Ціна — до тисячі гривень.

Нагадаємо, Фокус раніше писав, що:

  • Найновіший лайфхак для швидкого сну набрав понад 50 млн переглядів у TikTok. Для цього треба зробити простий рух ногами.
  • Новим трендом нещодавно стало носіння телефона без чохла.

Крім того, існує шість речей, які варто обовʼязково перевірити, вперше оглядаючи будинок, аби не пошкодувати згодом про свій вибір.

Джерело матеріала
loader
loader