/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F65ccac8fb0dd7eb8e9edbb2c490da8f4.jpg)
Китайські гіганти Temu і Shein йдуть із США
Курс на нові ринки
Це суттєво ускладнило діяльність платформ на американському ринку, повідомляє CNBC з посиланням на експертів галузі, передає 24 Канал.
Ананд Кумар, заступник директора з досліджень компанії Coresight Research, зазначив, що Temu і Shein вже активно переорієнтовуються на європейські країни, зокрема Велику Британію та Францію. Водночас обидва маркетплейси стикаються з новими регуляторними бар'єрами, подібними до тих, що виникли у США.
Позиція ЄС щодо політики платформ
У ЄС проти обох платформ вже подано скарги, які стосуються недобросовісних бізнес-практик. До того ж Європейська комісія планує ввести фіксоване мито у 2 євро на кожну дрібну посилку – саме такий формат доставок широко використовують Temu та Shein.
На думку Кумара, ця зміна є "стратегічним регуляторним кроком", спрямованим на уповільнення зростання наддешевої електронної комерції з-за кордону. Це може докорінно змінити модель роботи подібних платформ у Європі вже найближчими роками.
Попри нові виклики, Temu та Shein продовжують активно розвивати європейську присутність — інвестують у маркетинг, тестують локалізовані моделі продажів та розширюють логістичну інфраструктуру.
За даними Consumer Edge, споживчі витрати на Temu в США у травні 2025 року впали на 36% у річному вимірі, а на Shein – на 13%. Водночас в Європі спостерігається стрімке зростання: Temu зафіксувала +63% витрат у ЄС та +38% у Британії, а Shein – відповідно +19% та +42%.

