У Британії заборонили ролик з рекламою батончика Twix за "заохочення небезпечного водіння"
У Британії заборонили ролик з рекламою батончика Twix за "заохочення небезпечного водіння"

У Британії заборонили ролик з рекламою батончика Twix за "заохочення небезпечного водіння"

У Сполученому Королівстві заборонили демонстрацію рекламного ролика шоколадного батончика Twix, після скарг, що це "підбурює до небезпечного водіння".

Про це повідомляє BBC, пише "Європейська правда".

Після публічної появи нового рекламного ролика батончика Twix на нього надійшли п’ять скарг, ініціатори яких заявили, що вбачають у рекламі заохочення до небезпечного водіння.

У ролику зобразили автопогоню за участі двох машин такого ж кольору, як карамельна начинка Twix, які в кінці внаслідок ДТП складаються одна на одну, як дві половинки батончика.

Власник компанії не погодився зі звинуваченнями і заявив, що ролик є просто художнім роликом і ніяк не пов’язаний з реальним світом.

Проте Агентство зі стандартів реклами ASA погодилося з аргументами скаржників і постановило, що ролик не можна демонструвати.

В ASA визнали, що останні фрагменти ролика з ДТП не виглядають реалістично, але погодились із зауваженнями до його першої половини з перегонами.

Румунський парламент у 2024 році ухвалив закон про заборону реклами електронних сигарет, зокрема вейпів та пристроїв для нагрівання тютюну, а також нікотинових паучів.

Джерело матеріала
loader