/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F2a178bf4a42425238246906d031c81d1.jpg)
Китайський електроседан Xiaomi SU7 Ultra встановив рекорд Нюрбургринга
1 квітня, але про стало відомо лише зараз,Xiaomi SU7Ultra став найшвидшим серійним електромобілем на Нюрбургрингу. Офіційно зафіксований час — 7 хв 04,957 с — дозволив китайському спортседану залишити позаду навіть Porsche Taycan Turbo GT, який досі вважався еталоном у класі.Раніше SU7 Ultra вже намагався підкорити “Зелене пекло”: восени минулого року прототип пролетів Північну петлю за вражаючі 6 хв 46,874 с, однак той результат зарахували лише до категорії прототипів. Щоб потрапити у таблицю рекордів серед серійних авто, Xiaomi підготувала повноцінну дорожню версію — і тепер вона офіційно випереджає навіть Rimac Nevera, яка раніше тримала першість серед електросуперкарів.За кермом SU7 Ultra був досвідчений бельгійський гонщик Вінсент Радермекер, а сам автомобіль був укомплектований спеціальним Track Package. До нього входять:Інтер’єр теж зазнав змін: замість заднього сидіння — можливість встановлення каркасу безпеки, спереду — спортивні ковші, мінімум комфорту, максимум швидкості.Проте найголовніше залишилось незмінним — три електромотори сумарною потужністю 1548 к.с. і 1770 Нм. З місця до сотні — 1,98 секунди, максимальна швидкість — 350 км/год. Акумулятор на 93,7 кВт·год забезпечує запас ходу 520 км (CLTC) навіть у конфігурації для треку.
