Hyundai має намір поборотися за перемогу на Пайкс-Пікс
Південнокорейський Hyundai показав перегоновий болід на базі Ioniq 5 N для рекордного заїзду на знаменитому Pikes Peak International Hill Climb. За кермом унікальної машини підкорювати Пайкс-Пік буде відомий американський автогонщик Роб Вокер, який раніше виступав на Scion FR-S.
Зворотний відлік до 103 заїзду Pikes Peak International Hill Climb триває. Для участі у престижному змаганні Hyundai та Evasive Motorsports готують новий перегоновий електромобіль на основі Ioniq 5 N. 22 червня він вирушить підкорювати Пайкс-Пік із Робом Вокером за кермом. Боліда має подолати 12,42-мильну (20 км) трасу.
У проєкті бере активну участь відома команда Evasive Motorsports. На думку творців боліда, це «найамбітніший проєкт електромобіля на сьогодні». Спеціально підготовлений Ioniq 5 N Pikes Peak зазнав радикальних змін і втратив у вазі 227 кг. Це стало можливим завдяки видаленню салону та заміні кузовних елементів на аналоги з вуглецевого волокна. Крім того, японська Voltex створила для боліда аеродинамічний обвіс, який включає спліттер з вуглецевого волокна, розширювачі крил, нові бічні спідниці, панелі днища з вуглецевого волокна і масивне заднє крило.
Крім аеродинаміки, автомобіль оснащений пневмодомкратами Krontec, 19-дюймовими гоночними колесами Titan, взутими в гоночні “сліки” Yokohama, шеститочковим каркасом безпеки та підвіска Moton з регульованими амортизаторами, а також стабілізатори поперечної стійкості від EVS Tuning. Завершують список гальмівні колодки CSG Spec та сидіння із вуглецевого волокна Sparco.
Автомобіль оснащений двома електромоторами, кожен із яких відповідає за привід своєї пари коліс. Сумарна потужність тандему – 478 кВт/650 к.с., а крутний момент досягає 769 Нм. Це дозволяє розганяти болід від 0 до 96 км/год за 3,25 секунди та досягати максимальної швидкості 261 км/год.
Як повідомляв раніше “Автоцентр”, свій болід для участі у Pikes Peak International Hill Climb готує компанія Acura.

