/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F866d976622cac81dc61a9be489a3446e.png)
Поясніть, звідки долари: українцям почали задавати питання у банку
Навіть при спробі обміну невеликої суми, наприклад, $100, співробітники можуть запросити паспортні дані, номер телефону та пояснення походження іноземної валюти. Про ситуацію розповіла клієнтка банку у своєму TikTok.
Одна із клієнток розповіла, що при обміні $100 у касі у неї попросили:
- паспорт;
- контактний номер;
- інформацію про те, звідки вона має долари.
У банку пояснили такі дії необхідністю дотримання вимог фінансового моніторингу. Подібні заходи спрямовані на збір статистики та відстеження походження готівки в рамках чинного законодавства.
@ruda_vivcharka Майте на увазі
♬ оригінальний звук - Margo
Як відреагували клієнти
Жінка емоційно відреагувала на ситуацію, зазначивши, що, як і багато українців, працює неофіційно та отримує оплату у валюті. Не бажаючи надавати особисту інформацію, вона відмовилася від операції та скористалася послугами приватного обмінного пункту.
Інцидент викликав жваву дискусію у соцмережах. Деякі користувачі підтримали політику банку, посилаючись на важливість контролю фінансових потоків. Інші, навпаки, визнали такі заходи надмірною бюрократією, особливо щодо рядових клієнтів.
