Три чверті українців надають перевагу товарам із знижкою
Три чверті українців надають перевагу товарам із знижкою

Три чверті українців надають перевагу товарам із знижкою

Близько половини виручки вітчизняних магазинів генерують товари, які продаються із знижкою; наразі 75% українців обирають продукцію за зниженою ціною.

Такі дані дослідження «Динаміка сектору FMCG: food, non-food, drogerie» під час RAU Expo 2025 оприлюднила старша інсайт-аналітик NielsenIQ (FMCG) Катерина Машошина, передає Укрінформ із посиланням на Асоціацію ритейлерів України (RAU).

«Купівля товарів зі знижкою є однією з найуживаніших стратегій заощадження українців у відповідь на зростання цін. 75% покупців регулярно купують, активно шукають знижки або навіть готові змінювати звичний магазин на той, де привабливіші промо», - йдеться в повідомленні.

За підрахунками аналітиків, наразі фактично близько половини усієї виручки магазинів – 56% у секторі продовольчих товарів та 49% у секторі непродовольчих - генерують товари зі зниженою ціною.

Три чверті українців надають перевагу товарам із знижкою - Фото 1

Разом із пошуком найвигідніших цін українці, намагаючись раціоналізувати свій споживчий кошик, вимушено змінюють структуру його наповнення.

Так, помітно зменшилася частка алкоголю та кондитерських виробів і снеків у витратах, а наприклад, на фоні різкого здорожчання шоколаду витрати перерозподілилися на користь нешоколадних кондитерських виробів.

Водночас аналітики помітили зростання у покупках частки готової кулінарії, готових до вживання риби, морепродуктів та м’ясних виробів (у т.ч. тривалого зберігання), що пояснюється зміною споживацьких настроїв у бік зручності.

Також зростає популярність продукції власних торговельних марок (ВРМ) мереж, зокрема непродовольчих товарів та парфумерних магазинів. 43% покупців обирають ВТМ саме через їх більш низьку ціну порівняно із зіставними товарами інших брендів.

Три чверті українців надають перевагу товарам із знижкою - Фото 2

Як повідомлялося, інфляція у травні 2025 року сягнула цьогорічного максимуму - 15,9%у річному вимірі, що перевищило прогнози через несприятливі погодні умови та активний експорт української продовольчої продукції.

Теги за темою
Україна дослідження
Джерело матеріала
loader
loader