Чому Getmancar відмовився від каршерингу і запустив класичний прокат авто у Румунії та Німеччині — розпитали у СЕО компанії
Чому Getmancar відмовився від каршерингу і запустив класичний прокат авто у Румунії та Німеччині — розпитали у СЕО компанії

Чому Getmancar відмовився від каршерингу і запустив класичний прокат авто у Румунії та Німеччині — розпитали у СЕО компанії

Український сервіс каршерингу Getmancar запускає прокат у Німеччині та Румунії за системою звичайного прокату авто. 

Користувачі можуть орендувати авто для проїзду по всьому Європейському Союзу. 

AIN поспілкувався з СЕО компанії Тарасом Гетманським про те, чому обрали такий формат і які плани Getmancar на найближчий рік. 

Як працює каршеринг у нових країнах?

У Німеччині та Румунії компанія працює за схемою класичного прокату автомобілів.

Це означає, що користувачі можуть їздити на орендованих авто по всьому Європейському Союзу. 

У Німеччині сервіс працює в трьох містах: Берлін, Франкфурт-на-Майні та Мюнхен. Вартість оренди авто починається від $28,55 за добу.

У Румунії сервіс працює у Бухаресті, Констанці, Брашові, Бакеу та Сібіу. Орендувати авто можна від $35,10 за добу.

Чому Getmancar вирішив перейти від каршерингу до моделі класичного прокату саме в цих країнах?

Тарас Гетманський розповідає, у такий спосіб, зокрема хотіли оптимізувати операційні витрати. Вільний каршерінг — модель, за якою компанія працює в Україна — найдорожча операційна модель в оренді авто. 

Чому Getmancar відмовився від каршерингу і запустив класичний прокат авто у Румунії та Німеччині — розпитали у СЕО компанії - Фото 1

«У цих країнах ми вибрали стратегію малих кроків. Малі кроки досягаються через порівняння доходу та витрат. Для швидкого прискорення і заходження з малими бюджетами потрібно виводити результати в найшвидше досягнення прибутку і найменший збиток», — пояснює СЕО компанії.

Водночас Гетманський додає, у Румунії згодом планують переформатовувати у каршерінг. Спочатку компанія хоче протестувати ринок, потім — масштабуватися. 

Чи планується запуск сервісу в інших країнах ЄС?

«Ми розглядаємо багато ринків – не тільки ЄС, але й ринки Азії. Також ми зацікавлені в запуску каршерінгу по франшизі в інших містах України», — говорить СЕО Getmancar. 

Шукають франчайзі в Одесі, Хмельницькому, Вінниці, Черкасах, Полтаві та Івано-Франківську.

Гетманкар в Румунії і НімеччиніФото: Getmancar

Компанія відбирає партнерів за трьома критеріями: фінанси (капітал), ділові якості (досвід в управлінні) та цінності.

Зі свого боку Getmancar допомагає налаштувати технічні рішення, включно з платіжними системами, вибудувати бізнес-процеси та навчити компанду. 

Які стратегічні партнери допомагають Getmancar у виході на нові ринки? 

Над франшизною моделлю компанія працює вже 2 роки. Зазвичай є 2 категорії партнерів — ті, які вже є на ринку і мають певну модель і ті, хто починає з самого початку і може бути взагалі не повʼязаним з прокатом. 

Чому Getmancar відмовився від каршерингу і запустив класичний прокат авто у Румунії та Німеччині — розпитали у СЕО компанії - Фото 3

«У Румунії партнер має досвід з парком, працюючу модель, ми просто доповнюємо. Німецький досвід — партнери з автомобільним досвідом, які десятиліттями працюють на ринку купівлі-продажу авто, мають потужності автосалонів. Їм цікава наша модель», — розповідає Гетманський.

Партнери, зазвичай, можуть виконувати від 50% до 90% всієї роботи — від фінансування до обслуговування. Модель визначають залежно від конкурентного середовища, можливостей Getmancar та можливостей партнера у тій чи іншій країні. 

Читайте також: Український сервіс каршерингу Getmancar запускає франшизу у Львові

Джерело матеріала
loader
loader