Компанія, яка розв’язала бійку цін на електромобілі, тепер визнає, що зайшла занадто далеко
Компанія, яка розв’язала бійку цін на електромобілі, тепер визнає, що зайшла занадто далеко

Компанія, яка розв’язала бійку цін на електромобілі, тепер визнає, що зайшла занадто далеко

Ціни на електромобілі в Китаї досягли настільки низького рівня, що це почало турбувати як виробників, так і регуляторів. Уряд країни вже втрутився, закликаючи автовиробників припинити агресивну цінову політику, яка стає збитковою для галузі. Навіть BYD, один із лідерів ринку, визнає, що така конкуренція є надто жорсткою та нестійкою.За останній час на китайському ринку з’явилася величезна кількість нових електромобілів, ціни на які нижчі, ніж на бюджетні моделі в США. Це викликало занепокоєння серед інвесторів, і тепер регулятори намагаються стабілізувати ситуацію. Вони закликають до самоврегулювання та відмови від стратегій, які ведуть до збитків.BYD очікує, що в майбутньому відбудеться консолідація серед китайських автовиробників, оскільки дрібні компанії не зможуть витримати такої конкуренції. Водночас сам бренд продовжує активно розширюватися на міжнародних ринках. У травні в Європі BYD продала більше автомобілів, ніж Tesla, і готується до запуску нових гібридних моделей.Незважаючи на тиск на внутрішньому ринку, BYD робить ставку на глобальний успіх. Їхні продажі в Європі зросли на 169% у порівнянні з квітнем, тоді як Tesla зафіксувала падіння на 49%. Це свідчить про те, що китайські виробники можуть бути конкурентними не лише за рахунок низьких цін, але й завдяки технологічним перевагам.Ситуація в Китаї може призвести до змін у структурі ринку, де залишаться лише найсильніші гравці. Водночас успіх BYD за кордоном показує, що китайські автовиробники вже переростають роль дешевих альтернатив і стають серйозними конкурентами на світовій арені.

Джерело матеріала
loader