Мрія Audi про повністю електричний автопарк закінчилася — двигуни на паливі повертаються
Мрія Audi про повністю електричний автопарк закінчилася — двигуни на паливі повертаються

Мрія Audi про повністю електричний автопарк закінчилася — двигуни на паливі повертаються

Audi офіційно відмовилася від планів повністю перейти на виробництво електромобілів до 2033 року. За словами генерального директора компанії Гернота Дольнера, бренд залишатиметься “гнучким” щодо використання двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) ще як мінімум 7-10 років. Це рішення було прийнято новим керівництвом, оскільки попередні плани стосувалися колишньої команди.Дольнер зазначив, що з 2024 по 2026 рік Audi представить цілу лінійку нових моделей з ДВЗ та гібридними силовими установками. Це дасть компанії можливість адаптуватися до ринкових умов. Він також підкреслив, що участь Audi у Формулі-1 може надихнути розробку майбутніх дорожніх автомобілів.Компанія продовжить виробництво спортивних моделей RS, включаючи наступне покоління RS5 з гібридною силовою установкою. Однак Audi не планує створювати власну версію невеликого електромобіля на кшталт Volkswagen ID.2, залишаючи A3 та Q3 як найдоступніші моделі в лінійці після зняття з виробництва A1 та Q2.Також Audi відповідатиме за розробку апаратних та програмних платформ для більших моделей Volkswagen Group, включаючи Scalable Systems Platform (SSP), яка, на відміну від початкових планів, підтримуватиме не лише електромобілі, а й ДВЗ у якості range-extender.Рішення Audi відображає загальний тренд серед автовиробників, які стають більш обережними щодо повного переходу на електромобілі. Зважаючи на непередбачуваність ринку та різні темпи розвитку інфраструктури в різних країнах, стратегія “мультипідходу” стає все більш поширеною. При цьому компанія продовжує інвестувати в електрифікацію, готуючи до 2026 року нову модель розміром з A3, але на власній платформі.

Джерело матеріала
loader