Російські пілоти поскаржилися на хибні попередження про зіткнення літаків через глушення GPS
Російські пілоти поскаржилися на хибні попередження про зіткнення літаків через глушення GPS

Російські пілоти поскаржилися на хибні попередження про зіткнення літаків через глушення GPS

Російські пілоти літаків скаржаться на збої у роботі системи запобігання зіткненню літаків у повітрі. Проблема посилилася у Санкт-Петербурзі – в аеропорту Пулково перед Петербурзьким міжнародним економічним форумом (проходить з 18 по 21 червня). Також у Петербурзі з 17 червня фіксуються збої у роботі мобільного інтернету.

Як пишуть «Обережно, новини», система запобігання зіткненню літаків у повітрі (TCAS) стала хибно спрацьовувати ще раніше — з кінця травня. Авіасистема в режимі Traffic Advisory повідомляє пілотам про потенційну загрозу зіткнення та наявність поблизу іншого літака, якого насправді немає. У такому випадку пілот повинен негайно набрати або знизити висоту. Диспетчери на моніторах не бачать інших літаків.

Пілоти пов’язують труднощі з роботою системи глушилок, яка може захищати форум від атак українських дронів. «Сам стикався зі збоєм, і колеги також. Раніше таке рідко бувало, тепер глушилки GPS, «килими». Безумовно, це присипляє пильність, коли ігноруєш. Раніше завжди треба було реагувати на оповіщення TCAS, а тепер спочатку дивитися», — розповів пілот цивільної авіації. Колишній пілот Юрій Яшин зазначив, що за таких умов важче відрізнити «хибну загрозу від реальної».

У Північно-Західному регіоні рф багато аномалій і збоїв систем GPS у повітрі, а й у море. Минулого місяця в районі морського кордону між Фінляндією та росією спостерігалася незвичайна активність суден. У Фінській затоці нафтові танкери, вантажні судна та буксири на карті немов рухалися величезним колом один за одним. Проте фінська берегова охорона повідомила, що у зазначених точках жодних суден немає. Причиною аномалії були підроблені сигнали суден чи перешкоди у системі GPS.

Джерело матеріала
loader
loader