Українці можуть подати заяву на призначення пенсії чи дізнатися розмір майбутньої виплати не виходячи з дому. Для цього їм достатньо скористатися вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України та авторизуватися на ньому. Це можна зробити за допомогою кваліфікаційного електронного підпису.
В Головному управлінні Пенсійного фонду України в Донецькій області розповіли, як це зробити.
Для авторизації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису необхідно:
- увійти на сторінку вебпорталу е-послуг ПФУ portal.pfu.gov.ua;
- обрати варіант входу до системи «За КЕП»;
- обрати АЦСК, де отримано кваліфікований електронний підпис;
- обрати файл ключа та ввести пароль;
- натиснути «Увійти».
Авторизація в особистому кабінеті за допомогою КЕП дає можливість:
- переглянути дані про заробітну плату та страховий стаж;
- отримати електронні довідки про страховий стаж, заробітну плату (форми ОК-5 та ОК-7), розмір пенсії тощо;
- переглянути відомості електронної пенсійної справи;
- подати запит на підготовку паперових документів;
- перевірити відомості в електронній трудовій книжці;
- переглянути історію своїх звернень до ПФУ тощо.
Нагадаємо, як авторизуватися на вебпорталі ПФУ за допомогою «Дія.Підпис».