/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F56f53d05c873a8ba3a1acb30546daf2a.jpg)
OpenAI вилучає рекламні матеріали щодо угоди з Джонні Айвом через рішення суду
OpenAI видалила зі свого вебсайту та сторінки YouTube широко обговорюване відео, що рекламує дружбу між генеральним директором Семом Альтманом та легендарним дизайнером Apple Джоні Айвом (а також, до речі, угоду OpenAI на 6,5 мільярда доларів щодо придбання стартапу Айва та Альтмана, що спеціалізується на пристроях io ) .
Чи означає це, що щось не так з придбанням або з планами Айва очолити дизайнерську роботу в OpenAI? Не зовсім, за словами Марка Гурмана з Bloomberg , який повідомляє, що «угода йде за планом і НЕ розірвана чи щось подібне». Натомість він сказав, що суддя видав заборонний наказ щодо назви io, зобов'язуючи компанію вилучити всі матеріали, в яких вона використовувалася.
Згодом OpenAI підтвердила це, оновивши стару сторінку оголошень заявою: «Ця сторінка тимчасово недоступна через судове рішення, видане за скаргою iyO щодо використання нами назви «io». Ми не погоджуємося зі скаргою та переглядаємо наші варіанти».
У компанії заявили, що це не впливає на угоду з io.
Згаданий iyO вийшов на «фабриці польотів на місяць» Alphabet X, а його першим анонсованим продуктом є набір генеративних навушників на базі штучного інтелекту . У попередньому звіті Bloomberg Law зазначалося, що iyO подала позов щодо порушення прав на торговельну марку проти OpenAI , і суддя припустила, що вона відкрита до аргументу компанії про те, що рекламний ролик OpenAI вже може створювати плутанину для споживачів.

