Українці скаржаться на перекази від Ощадбанку: краще привезти гроші особисто
Українці скаржаться на перекази від Ощадбанку: краще привезти гроші особисто

Українці скаржаться на перекази від Ощадбанку: краще привезти гроші особисто

Жінка поскаржилася на якість обслуговування у Ощадбанку, звернувши увагу на тривале очікування переказів за оплачені послуги. Свій коментар вона залишила 15 червня під однією із публікацій банку у соцмережах.

За її словами, клієнти Ощадбанку залишаються беззахисними - перекази затримуються на тижні, банківські картки часто не працюють, а виконати звичайні операції неможливо. При цьому, на думку клієнтки, банк не робить реальних кроків для покращення сервісу.

Жалоба на Ощадбанк
Скриншот комментария на официальной странице банка в Фейсбук

Відповідь Ощадбанку на скаргу

У фінустанові відреагували на коментар. Представники банку відповіли коментарем у Фейсбуці та зазначили, що стандартні терміни виконання переказів становлять від 2 годин до 3 робочих днів, однак у більшості випадків транзакції відбуваються миттєво.

Відповідь співробітників Ощадбанку
Скриншот комментария на официальной странице банка в Фейсбук

"Якщо у вас виникають питання з приводу неуспішного платежу, для проведення детальної перевірки рекомендуємо звертатися до нашого контакт-центру за номером 0 800 210 800. Він працює цілодобово. Ощадбанк веде системну роботу з підвищення надійності операцій, стабільності роботи банку.

Це не перший випадок із затримкою платежів у цьому українському банку. Нещодавно жінці заблокували карту, на яку вона переслала гроші за продаж свого житла. Карту заблокували після спроби зняти свої кошти, щоби придбати нове житло. Сказали чекати до 4-х місяців, поки їй розблокую рахунок.

Як повідомляв портал "Знай.ua", Ощадбанк знімає по 15 гривень щоразу: як не втратити гроші.

Також "Знай.ua" писав, що Ощадбанк оновив сервіси: кого торкнуться зміни.

Джерело матеріала
loader
loader